9 תשובות
אתם פשוט חופרים או מציקים
אנונימית
כי וואלה לא מעוניינת לדבר עם אנשים פה
לפעמים לא מתחשק לענות פה לאנשים
או שאין לי כוח לענות
ובכל מקרה, אני לא פה בשביל להכיר משתמשים וזה לא המטרה שלי ושל האתר.
כי לא משעמם לי ואני לא מעוניינת לדבר איתך :)
אנונימית
צודקת, אני מעולם לא סיננתי פה מישהו
^^ בדיוק עדיף לא לענות וזהו
באים בגישה של ''היא לא מכירה אותי, מה זה משנה אם אני אסנן או לא"
לא מכבד שלהם בכלל
אני בחיים לא מסנן