3 תשובות
שנה שעברה כן. זה היה פשוט אנסין ומשימת כתיבה על האנסין של לכתוב מה דעתי וכאלה... לא למדתי וקיבלתי 100
שואל השאלה:
כן אבל על איזה נושא
אנונימית
לי היה שנה שעברה , כאילו בכיתה י' הביאו לנו אנסין רגיל וצריך לכתוב מאמר כתיבה גם באנגלית על כל נושא ולא צריך ללמוד לזה רק לתרגל אנסין