8 תשובות
בגיל 14 15 השינוי המשמעותי
בדרך כלל בסביבות כיתה ח או ט
כיתה +ו אבל זה מאוד תלוי
שואל השאלה:
רוב הבנים בערך בגובה שלי או ממש טיפה יותר גבוהים ויש כאלה שאפילו נמוכים ממני ואני בכיתה ט:... זה ישתנה מתישהו??
רוב הבנים בערך בגובה שלי או ממש טיפה יותר גבוהים ויש כאלה שאפילו נמוכים ממני ואני בכיתה ט:... זה ישתנה מתישהו??
אנונימית
זה לא אחיד, זה לפעמים גולש אפילו לי', איזה גובה את?
האמת שאני מזדהה איתך, אני מכיתה ו מטר שישים ושמונה (שזה לא הכי גבוה אבל לתקופה זה היה גבוה ממש) ולא עקפו אותי הרבה עדיין (אני כיתה ח) אבל זה לא מדאיג אותי זה יגיע בסופו של דבר :)
האמת שאני מזדהה איתך, אני מכיתה ו מטר שישים ושמונה (שזה לא הכי גבוה אבל לתקופה זה היה גבוה ממש) ולא עקפו אותי הרבה עדיין (אני כיתה ח) אבל זה לא מדאיג אותי זה יגיע בסופו של דבר :)
שואל השאלה:
אני 163 ואני נחשבת גבוהה
אני 163 ואני נחשבת גבוהה
אנונימית
אהה אז אל תדאגי, בטוח יעקפו אותך
אני בכיתה ז-ח התחלתי (אני בת) והבנים התחילו חלק בכיתה ט וחלק י'