9 תשובות
את מנקה היום תבית
יש לך סידורים
את הולכת לאנשהו
יש לך סידורים
את הולכת לאנשהו
תהי כנה איתה..לא תמיד חייב להתחשק לך
גם לי לפעמים סתם אין כוח לצאת ואני אומרת
גם לי לפעמים סתם אין כוח לצאת ואני אומרת
יש לך פגישה עם ראש הממשלה
פשוט תגידי לה שאין לך כוח בכנות אני לפעמיים גם אומרת שאין לי כוח
תגידי שאת לא מרגישה טוב
תיהי כנה ותגידי שאת פשוט לא רוצה שאין לך חשק, עם את מתביישת להגיד לה אז תגידי.. אני לא כל כך במצב רוח
תגידי שאת הולכת לסבא וסבתא שלך
תגידי שאין לך כוח או לא בא לך תהיי כנה
שומרת על האחים, יש אורחים, יש מבחן להתכונן אליו, יש לך עבודות להגיש, את לא בעיר, את אצל סבא/סבתא/דוד/דודה, או שפשוט אל תתחברי לשום אפליקציה שהיא יכולה לראות שאת מחוברת ותגידי שנרדמת בטעות
באותו הנושא: