7 תשובות
כן
ואי כן זה ממש טעים, אבל לא יותר מידי זה כבר יהיה ממש מתוק
אז בסוף הכנת שוקו
כןן
שואל השאלה:
בסוף שמתי שמנת וזה היה טעים קצת מתוק אבל טעים אז כן יופי ביי