21 תשובות
אני חושבת שזה קצת מוזר אבל זכותן
לא חוקי ומביך.
אני חושבת ששתיהם לא בגיל של זוגיות וזה שלבים שונים
שואל השאלה:
מה זכותן ילדה בת 13 צריכה להיות אם ילד בן 14.
מה זכותן ילדה בת 13 צריכה להיות אם ילד בן 14.
אנונימי
חוקי אל תגידו שלא כי אתם לא מבינים כלום .
אני מכירה זוג שהכיר כשהיא הייתה 14 והוא 17 והיום הם נשואים באושר עם ילדה . אל תשפטו מהצד אם לא הייתם בתוך המערכת יחסים הזאת , מה לא חוקי בזה ? 3 שנים לקיום יחסי מין זה חוקי לפי החוק , ואם הם לא שוכבים אין בזה שום חוק שאוסר את זה
אני מכירה זוג שהכיר כשהיא הייתה 14 והוא 17 והיום הם נשואים באושר עם ילדה . אל תשפטו מהצד אם לא הייתם בתוך המערכת יחסים הזאת , מה לא חוקי בזה ? 3 שנים לקיום יחסי מין זה חוקי לפי החוק , ואם הם לא שוכבים אין בזה שום חוק שאוסר את זה
איזה חוק אוסר את זה ? יש בינהם 3 שנים הפרש שזה חוקי ליחסי מין , מי קבע שהם יקיימו יחסי מין? איזה חוק אוסר את המערכת יחסים שלהם ? אל תמציאו דברים
"אני מכירה זוג שהכיר כשהיא הייתה 14 והוא 17 והיום הם נשואים באושר עם ילדה . אל תשפטו מהצד אם לא הייתם בתוך המערכת יחסים הזאת , מה לא חוקי בזה ? 3 שנים לקיום יחסי מין זה חוקי לפי החוק , ואם הם לא שוכבים אין בזה שום חוק שאוסר את זה"
היא מעל גיל 14, אז מותר הפרש של 3 שנים.
היא מעל גיל 14, אז מותר הפרש של 3 שנים.
לדעתי מוגזם...
אבל זה תלוי מה הם עושים במסגרת "חבר וחברה"
אבל זה תלוי מה הם עושים במסגרת "חבר וחברה"
לא חוקי לא קשור בשיט וסתם מנסות להתבגר מהר מידי
הכיתה ז אצלי בבית ספר ליטרלי נראות מתלבשות ושמות תכשיטים ותיקים כמו כיתה יב הצילו לאן הגענו בכיתה ז הייתי פצלוחה קטנה
הכיתה ז אצלי בבית ספר ליטרלי נראות מתלבשות ושמות תכשיטים ותיקים כמו כיתה יב הצילו לאן הגענו בכיתה ז הייתי פצלוחה קטנה
אתם מתבלבלים , מותר קיום יחסי מין עם הפרש של 3 שנים , אבל יש חוק שמדבר על זוגיות ? איזה חוק יש שאוסר על זוגיות של 3 שנים הפרש כשהיא מתחת לגיל 14? אתם מדברים על מוסר , ואתם שופטים מהצד בטענה ש "מה לילד בן 16 יש לעשות עם ילדה בת 13" אבל אתם לא רואים מה שמעבר , אם יש בינהם אהבה וזה מוסכם משני הצדדים מי אתם שתשפטו מה יש ומה אין .
סבבה ההפרש^
אבל היא קטינה ואסור
אבל היא קטינה ואסור
אסור מה?
לא בסדר,יש לה עוד זמן
והוא בטח רוצה אותה בשביל להגיד יש לי חברה כי אף אחת בשכבה שלו לא רוצה אותו
או שהוא סתם רוצה להשכיב אותנ
והוא בטח רוצה אותה בשביל להגיד יש לי חברה כי אף אחת בשכבה שלו לא רוצה אותו
או שהוא סתם רוצה להשכיב אותנ
אנונימית
מנוצלות
זה לא חוקי אבל שיעשו מה שהן רוצות.
זה פשוט די מוזר כי בסופו של דבר, הוא יגמור בית ספר כשהיא עוד לא תגיע לבגרויות...
מילא הילדה רוצה להיות עם מישהו בוגר אבל לבן אין מה למצוא בה כול כך וזה נטו ניצול...
זה פשוט די מוזר כי בסופו של דבר, הוא יגמור בית ספר כשהיא עוד לא תגיע לבגרויות...
מילא הילדה רוצה להיות עם מישהו בוגר אבל לבן אין מה למצוא בה כול כך וזה נטו ניצול...
מה אנחנו חושבים עליהן? יותר נכון מה אנחנו חושבים על הפדופילים שיוצאים עם בנות 13
אנונימית
קצת מוקדם ולא מתאים
אם הילדה שלי תעשה את זה אני פיזית אהרוג אותה
עדיף לא להגיד "לא מבינה כלום"
אולי היא פשוט לא בשלה לדעת דברים על העתיד
אבל בעיקרון היא לא אמורה לצאת עם בן 16
אולי היא פשוט לא בשלה לדעת דברים על העתיד
אבל בעיקרון היא לא אמורה לצאת עם בן 16
רוב בנות 13 עושות את הזוגיות בשביל פוזה
שתעשה מה שהיא רוצה אבל לפי דעתי זה מוגזם
באותו הנושא: