5 תשובות
אוכלל
ואני כמובן
הדבר? הכתיבה שלי.
הבן אדם? אמא שלי, אבא שלי ואחותי הגדולה
להיות הגרסה הכי טובה של עצמי.
דבר או בן אדם?
דבר כרגע זה ציור, סדרה שאני ככ אוהבת והאייפד והמחשב שלי חחח
בן אדם- אמא וסבתא שלי, והכלבה שלי
הדבר-מוסיקה, האורגן שלי.
בני אדם-המשפחה שלי.