10 תשובות
לא זה לא נורא זה בקטנה
לא נורא קורה לכולם
אנונימית
ממש לא נורא
זה טבעי
את לא אמורה להיות מובכת
בקטנה ממש זה לא כאילו הפלצת
אני צוחקת בקול מסכנהה
בקטנה עד הדעה הבאה הוא שוכח
חחח בקטנה
קרה לי יותר מדי עוד 5 שנים הוא לא יזכור מי את בכלל מה זה משנה
אנונימית
זה קרה לי