3 תשובות
אין פה ממש מה לפרש
זה כנראה מה שאת מרגישה לגבי החברה הזאת שלך..
שואל השאלה:
לא הבנתי בדיוק... מה אני מרגישה?
אנונימית
" סליחה אבל לא תמיד החברות שיש לך ישאר שם בשבילך לתמיד ואם אני התגברתי על זה אז גם את יכולה" כנראה
זה מאוד ברור האמת זה פשוט מה שאת חושבת זהו חוץ מזה אין שום דבר בחלום שנראה מאוד לא הגיוני וצריך לפרש..
את יכולה לקנות ספר שיש בו פירושים לכל דבר (חיות בגדים וכו)