14 תשובות
קצת
תלוי מאוד באיזור הקעקוע יש איזורים רגישים ויש פחות
ברמה של עוקצני מדגדג וכואב תלוי באיזור של הקעקוע על הגוף
כאב לי יותר במסגרת כי הוא השתמש במחט חדה יותר, בצביעה פחות. בכל מקרה מקסימום נשכתי קצת את השפה לא משהו היסטרי וגם באיזה שלב את מפתחת אדישות במובן של את מרגישה את הכאב אבל כבר לא מגיבה. כמובן זה תלוי גם איפה עושים וגודל. עשיתי ברגל בצד קעקוע בגודל כדור טניס אולי יותר קטן שלקח 40 דקות
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי ממש כוח סבל, הקטע זה שהאם אני מסוגלת לספוג כאב של מחט
יש לי ממש כוח סבל, הקטע זה שהאם אני מסוגלת לספוג כאב של מחט
איפה את מתכננת לעשות הקעקוע?
שואל השאלה:
בזרוע האזור למעלה
בזרוע האזור למעלה
לא חושב שיכאב כלכך עוקצני אולי
תלוי עם כמה הצללות או אם בכלל
לא כל כך
הייתי עסוקה בלצלם סטורי אז לא
חחחחחחחחחחחחחחח
זה קעקוע שעשיתי על השם של חבר שלי❤
הייתי עסוקה בלצלם סטורי אז לא
חחחחחחחחחחחחחחח
זה קעקוע שעשיתי על השם של חבר שלי❤
אנונימית
לא
רמת כאב 3/10
רמת כאב 3/10
יש לי קעקוע אחד ותקשיבי שזה לא כזה נורא, זה די כואב אבל יש איזורים שיותר כואב ויש איזורים שפחות, מנסיוני זה לא כזה נורא אבל די כואב לא משהו ממש מוגזם
םא
הקעקוע על שם החבר את לא חושבת שטיפשי כי זה לתמיד ואם תפרדו...
באותו הנושא: