10 תשובות
ידני זה כאב ראש עדיף אוטומט
אנונימי
ממ תאמת גם אני חשבתי והרגשתי ככה, ולגבי ההילוך הראשון וההתחלות נסיעה, זה בא עם הזמן, אני עד שיעור 20 בערך לא הסתדרתי עם ההתחלות נסיעה האלו כי זה מעצבן, לומדים את זה עם הזמן.
בשיעור 4 קצת קשה לדעת אם ישלך את היכולת ללמוד את זה או לא, לרוב הם אומרים אם את בכיוון לדעת את זה או לא.
איפה שאני למדתי היא פשוט אמרה לתלמידים לעבור לאוטומט כי הם לא הסתדרו עם זה, אל תתייאשי, תנסי בכל זאת, קולטים את זה לאט לאט :)
בהצלחה!
אה ואחרי הכל נשארתי בידני ועברתי :)
בשיעור 4 קצת קשה לדעת אם ישלך את היכולת ללמוד את זה או לא, לרוב הם אומרים אם את בכיוון לדעת את זה או לא.
איפה שאני למדתי היא פשוט אמרה לתלמידים לעבור לאוטומט כי הם לא הסתדרו עם זה, אל תתייאשי, תנסי בכל זאת, קולטים את זה לאט לאט :)
בהצלחה!
אה ואחרי הכל נשארתי בידני ועברתי :)
עשית כולה ארבע שיעורים
תעשי 10 ,ואם תשברי תעברי לאוטומט
בעיקרון אני יכול להגיד לך שאני עשיתי 20 שיעורים על ידני ועברתי טסט ראשון :)
תעשי 10 ,ואם תשברי תעברי לאוטומט
בעיקרון אני יכול להגיד לך שאני עשיתי 20 שיעורים על ידני ועברתי טסט ראשון :)
שואל השאלה:
אני פשוט כל הזמן מבואסת אני רק חושבת על זה ובוכה והמורה כל הזמן מציין רק את הטעויות שלי ולא מנסה לתקן אותי הוא כל הזמן אומר לי תגידי לי מה את עושה עכשיו ואני לא מבינה
אני פשוט כל הזמן מבואסת אני רק חושבת על זה ובוכה והמורה כל הזמן מציין רק את הטעויות שלי ולא מנסה לתקן אותי הוא כל הזמן אומר לי תגידי לי מה את עושה עכשיו ואני לא מבינה
אנונימית
מה הטעויות שלך? אולי אפשר לתת לך טיפים לתיקון :)
ותנסי עוד כמה שיעורים ותיראי איך הולך לך, אחרי הכל זה נקלט לאט לאט
ותנסי עוד כמה שיעורים ותיראי איך הולך לך, אחרי הכל זה נקלט לאט לאט
שואל השאלה:
תמיד מסתבכת עם הקלאץ או שלוקח לי מלא זמן לשחרר אותו או שאני זורקת אותו לפעמים גם הדוושה פשוט נתקעת לי מאחורה וזה דופק לי את הכל. וגם בעצירה אני מסתבכת תמיד אני בולמת חזק מידי ואני לא יודעת מה צריך לעשות אם אני עוצרת ברמזור או משהו אני צריכה ללחוץ גם על הקלאץ או רק ברקס. אפילו בכיכר אני לא מצליחה לפנות כמו שצריך
תמיד מסתבכת עם הקלאץ או שלוקח לי מלא זמן לשחרר אותו או שאני זורקת אותו לפעמים גם הדוושה פשוט נתקעת לי מאחורה וזה דופק לי את הכל. וגם בעצירה אני מסתבכת תמיד אני בולמת חזק מידי ואני לא יודעת מה צריך לעשות אם אני עוצרת ברמזור או משהו אני צריכה ללחוץ גם על הקלאץ או רק ברקס. אפילו בכיכר אני לא מצליחה לפנות כמו שצריך
אנונימית
תאמת אני לא מבין מה כזה קשה בידני
אני גם נהגתי כמה פעמים בידני (בשטחים פתוחים, כמובן שלא בכביש) והצלחתי והכל טוב ,לא נכבה לי פעם אחת המנוע :)
באמת שזה קל ,תתפסי את הגל הזה ואת תצליחי .
אל תיתייאשי
אני גם נהגתי כמה פעמים בידני (בשטחים פתוחים, כמובן שלא בכביש) והצלחתי והכל טוב ,לא נכבה לי פעם אחת המנוע :)
באמת שזה קל ,תתפסי את הגל הזה ואת תצליחי .
אל תיתייאשי
לשחרר את הקלאץ לומדים את זה, באמת אני אומרת לך שזה רק התרגול יעשה, עד שיעור 20 בערך לא הצלחתי 100% את העניין הזה של הקלאץ ונלחצתי מזה.
לגבי הבלימות, כמו שאמורים לשחרר את הקלאץ, לאט. ככה תבלמי, את בולמת חזק בגלל שאת לא מסתכלת לרחוק אני מניחה וקולטת את הסביבה, זה גם יבוא עם הזמן (זו הסיבה שבגללה התעכבתי עם הטסט).
תמיד בעצירות זה קורס ברקס וקלאץ יבוא לקראת סוף הברקס. בשביל עצירה מוחלטת צריך גם את הקלאץ.
בכיכר את צריכה לשים את הידיים ביד רודפת חד, אפילו בכל פנייה, זו השיטה של הלימוד וזה הכי נוח.
תשחררי את הידיים שלך ואל תהיי בלחץ, אני בטוחה שאת לא מצליחה בגלל הלחץ.
את עוד תשחררי את זה ותרגישי שאת בשליטה ומאז יילך לך טוב!
אבל אל תתייאשי, תנסי עוד קצת, אם לא תצליחי, תמיד אפשר לעבור לאוטומט :)
לגבי הבלימות, כמו שאמורים לשחרר את הקלאץ, לאט. ככה תבלמי, את בולמת חזק בגלל שאת לא מסתכלת לרחוק אני מניחה וקולטת את הסביבה, זה גם יבוא עם הזמן (זו הסיבה שבגללה התעכבתי עם הטסט).
תמיד בעצירות זה קורס ברקס וקלאץ יבוא לקראת סוף הברקס. בשביל עצירה מוחלטת צריך גם את הקלאץ.
בכיכר את צריכה לשים את הידיים ביד רודפת חד, אפילו בכל פנייה, זו השיטה של הלימוד וזה הכי נוח.
תשחררי את הידיים שלך ואל תהיי בלחץ, אני בטוחה שאת לא מצליחה בגלל הלחץ.
את עוד תשחררי את זה ותרגישי שאת בשליטה ומאז יילך לך טוב!
אבל אל תתייאשי, תנסי עוד קצת, אם לא תצליחי, תמיד אפשר לעבור לאוטומט :)
שואל השאלה:
אוף אני רציתי את הידני ממש מחר יש לי עוד שיעור ואני מפחדת ממש כי אני נוסעת בכביש כמו עילגת
אוף אני רציתי את הידני ממש מחר יש לי עוד שיעור ואני מפחדת ממש כי אני נוסעת בכביש כמו עילגת
אנונימית
זה הכל בגלל שלא צברת עוד ביטחון בכביש, תזכרי להסתכל רחוק ולהקשיב למה שהוא מלמד!
בהצלחה!!
בהצלחה!!
באותו הנושא: