5 תשובות
כן יאו בכיתה ה כמה שיחקנו בזה בהפסקה יאוו איזה נוטלגיה היה לי את הבלייד בלייד הכי חזק באמת
חח אמאלה נוסטלגיה
כל הבנים בכיתה שלי היו משחקים בזה, לא סבלתי אותם
כל הבנים בכיתה שלי היו משחקים בזה, לא סבלתי אותם
וואי כן איזה נוסטלגיההה
עדיין יש לי את זה, וואו משחק אגדי
ברוווווורר שאני זוכרת
ולא כמעט כל המשגרים מתאימים כמעט לכל הבליידים
ולא כמעט כל המשגרים מתאימים כמעט לכל הבליידים
באותו הנושא: