10 תשובות
זו תוכנית ילדים. זה הגיוני xd
חשבתי זה יהיה משהו עמוק.
אני אף פעם לא מבין את זה
חחח תמיד יש ל בובספוג מליונים המון פרקים יש לו המון כסף
אני לא מבינה חחח
כנראה השוק האפור והלוואות או משהו...
אתה מנסה לעצבן או מה
זה תוכנית ילדים זה לא אמור להיות כזה רציני
פטריק לא עובד בכלל ויש לו "בית" עם טלוויזיה וכבלים. איך אתה מסביר את זה?
בובספוג זכה בלוטו , והתחלק עם פטריק
חצי - חצי ,

המשכורת שלו הוא לא מהסרטן הפריך , כלומר.. זה גם מהסרטן הפריך אבל לא רק , הוא עובד במלצרות ומרוויח 1,000 לחודש.

סיפור אמיתי שהמצאתי xd