6 תשובות
תשתדלי שלא. וכן זה טעים ממש!!
אני חושבת שכן. יותר מדי ויטמינים עלולים לגרום להרעלה
חחח צחקתי בקול.
נכוןן זה טעים ברמות!
את לא תמותי אם תוכלי יותר מ2 ביום אבל עדיף שתשתדלי שלא
שואל השאלה:
חחח זה טוב באמת
כשאני רוצה משהו מתוק אני לוקחת את זה במקום לקחת עכשיו שוקולדים
אנונימית
לא, לרוב זה עם מינון די נמוך של ויטמינים וזה בעיקר סוכר
קשה מאוד להגיע עם זה לעודף