4 תשובות
את לא חייבת להכיר על ההתחלה.
תסתגלי לתפקיד שלך ושם תכירי אנשים ואז משם זה יתגלגל..
תסתגלי לתפקיד שלך ושם תכירי אנשים ואז משם זה יתגלגל..
תנסי להשתלב וחומרי להם שאת חדשה הם בטח יבינו (ונעצתי) מקווה שזה יעבוד לך ❤ עם לא ממש ממש ממש ממש ממש סליחה :(
שואל השאלה:
איך אני משתלבת ?
איך אני משתלבת ?
אנונימית
לזרום עם כולם..
באותו הנושא: