14 תשובות
שואל השאלה:
אם היה לך...
אם היה לך...
אנונימית
שיהיה לי בת/בן זוג אני אודיע
להתמזמז מלא מלא
^יש לי הרגשה שזה ייקח עוד הרבה זמן, חחח
שואל השאלה:
חחח לא נורא, הכל טוב :)
אם היה לך בן זוג, מה לדעתך היה לך הכי כיף לעשות איתו?
חחח לא נורא, הכל טוב :)
אם היה לך בן זוג, מה לדעתך היה לך הכי כיף לעשות איתו?
אנונימית
לאכול, כמובן
שואל השאלה:
חחח לגמרי
חחח לגמרי
אנונימית
שואל השאלה:
אני הכי אוהבת להתכרבל איתו עד שנרדמים❤
אני הכי אוהבת להתכרבל איתו עד שנרדמים❤
אנונימית
כשיהיה לי אני אודיע לך
שואל השאלה:
סגור^^^ תודיעי לנו בזמנך הפנוי❤
סגור^^^ תודיעי לנו בזמנך הפנוי❤
אנונימית
לטייל איתו סתם ככה בטבע, לישון איתו כפיות, לשמוע איתו שירים, לדבר איתו עד שנמאס, לחבק אותו כשהוא צריך..
קודם אני צריכה בן-זוג...
סקס
אנונימית
שואל השאלה:
סגור, תחזור אליינו
סגור, תחזור אליינו
אנונימית
באותו הנושא: