5 תשובות
מצב כלכלי/קורונה (?)
שואל השאלה:
נה,בכללי
נה,בכללי
אנונימית
כן בעיקר בגלל הקורונה, אנשים רוב הזמן בבתים ופחות נפגשים עם אנשי וגם אם כן מציעים תמיד יש את התירוץ הנוח של הקורונה, ככה שכן שמתי לב גם אני שכולם נהיו יותר אדישים כזה ומופנמים, אבל זה לא אומר שגם את צריכה להיות, תחפשי דברים ומקומו שעושים לך שמחה, אני נורא אוהבת סיבובים באופניים טרקטורון ושדו עם כל הנופים היפים והכיף
שואל השאלה:
טנקס ,אני לא ככה ,פשוט שמתי לב שתמיד זה היה ככה גם לפני הקורונה
טנקס ,אני לא ככה ,פשוט שמתי לב שתמיד זה היה ככה גם לפני הקורונה
אנונימית
באמת? לפני הקורונה אנשים היו יותר מלאי חיים אני זוכרת
אני תמיד הייתי ככה
אני תמיד הייתי ככה
באותו הנושא: