6 תשובות
לגמרי בעד זה גם פחות מטריד פנים מול פנים
בעד אבל לא בצורה מטרידה...
אנונימית
לא בעד ולא נגד לול,
זה לגמרי תלוי באיך הם מתחילים אבל, אם זה בכבוד או כמו ערסים
זה לגמרי תלוי באיך הם מתחילים אבל, אם זה בכבוד או כמו ערסים
בעד כל עוד עושים את זה נכון
לי אישית זה מחמיא הרבה יותר כשזה קורה במציאות
אבל חשוב לדעת לעשות את זה בלי לגרום לאי נוחות (כאילו אם אומרים לך לא אז לקבל את זה ולא להמשיך להציק)
לי אישית זה מחמיא הרבה יותר כשזה קורה במציאות
אבל חשוב לדעת לעשות את זה בלי לגרום לאי נוחות (כאילו אם אומרים לך לא אז לקבל את זה ולא להמשיך להציק)
בתכלס אני בעד למרות שכל פעם שהתחילו איתי ברחוב הרגשתי סופר לא בנוח ורק רציתי לצאת מהסיטואציה
זה תלוי במישהי
זה תלוי במישהי
כן לגמרי!,
אבל לא עם משפטי פתיחה מטרידים,ולא ליד ההורים
אבל לא עם משפטי פתיחה מטרידים,ולא ליד ההורים
באותו הנושא: