4 תשובות
יתרונות- את תורמת למדינה ומכירים חברים לחיים
חסרונות- הכל בערך, מוריד מהאנרגיה פיזית ונפשית
חסרונות- חלק לא רואים בית הרבה, בקושי שעות שינה
יתרונות-חברים לחיים,חוויה,לשמור ולהגן על המדינה
יתרונות - את מתחשלת, לומדת לעמוד בזמנים, לכבד, הררכיה (כמו ביה"ס), להכיר חברים חדשים, תורמת בחלקך למדינה לא משנה באיזה תפקיד, לומדת להסתדר בכוחות עצמך ולפתח עצמאות.

חסרונות - כמו שנאמר, הכל בתכלס. אין שעות שינה, יש כאלה שבלחץ משהייה בבסיס, לא מתייחסים לרצונות שלך ברוב המקרים, שירותי רפואה וברה"נ איטיים, מרבית מהמפקדים נצלנים, בסיסים במיקומים לא נוחים ללא נגישות לתחבורה ציבורית, קוד לבוש מסוים ועוד ועוד.
בהצלחה :)
שואל השאלה:
יש לכם יתרונות וחסרונות גם לשירות לאומי? ותודהה לכםם יא מלכים