6 תשובות
בכלל לא בכיתי
בכיתי די הרבה.. זה היה גם מעצב אבל בעיקר מההלם של איך שהתנהגו אליה ועוד דברים
בכיתי הרבה בסרט ;-;
כמעט
אבל היה סוחף ברגשות ללא ספק
לא בכיתי אבל זה בהחלט היה סרט מרגש מאוד.
אם נעשה את זה מי תוך עשר אז עשר