6 תשובות
בכלל לא בכיתי
בכיתי די הרבה.. זה היה גם מעצב אבל בעיקר מההלם של איך שהתנהגו אליה ועוד דברים
בכיתי הרבה בסרט ;-;
כמעט
אבל היה סוחף ברגשות ללא ספק
אבל היה סוחף ברגשות ללא ספק
לא בכיתי אבל זה בהחלט היה סרט מרגש מאוד.
אם נעשה את זה מי תוך עשר אז עשר
באותו הנושא: