7 תשובות
כי זה יפה רצח מתה כבר לעשות
אין לי מושג..
אוהבת את זה
זה יפה בעיני
כי זה יפה וכי באלהן
כי עדיף בפופיק מאשר בלשון או באף
כי הן אוהבות ורוצות
באותו הנושא: