12 תשובות
עם תרצי בואי לפרטי אני יעזור לך❤
תזמיני מהאינטרנט מה אני אגיד לך
מה הסגנון שלך? כאילו בוהו מותגים ציבעוני או בייסיק כזה
שואל השאלה:
אני מאוד בררנית, זו בעיה..
קשה לי עם חולצות עם הדפסים וחוטים וגומי.
אבל זה לא הנקודה- הבגדים יצמם מכוערים, הבדים היום הרוב עשויי מפוליאסטר.
ואני לא אוהבת איך הם יושבים עליי.
ואני מפחדת להזמין מהאינטרנט- כי אני לא יודעת איך הבגדים ישבו על הגוף.
אנונימית
שואל השאלה:
אני בייסיק
אנונימית
תנסי להיות בשיין בטוח תצאי מקניה טובה שם
שואל השאלה:
הדבר היחידי שאני קונה זה ג'ינסים וחולצות פשוטות.
כי אני לא מתחברת לשום פריט בחנויות.
אנונימית
גינסים-רנואר, טרמינלx
חולצות- תכתבי בשיין ביסיק/חלק יהיה לך הכל מהכל
טייצים-אני אישית מכורה לנייק לפי דעתי זה מהמם ובטרמינל x יש טייצים של נייק ב100 שקל שזה מחיר בדיחה והם איכותים ולבייסיק פוקס יש שם חלקים והם לא שקופים
פוטרים-שיין יש שם בכללי הכל
אני באמת ממליצה לך להזמין בשיין אתר אמין הכל מגיע אפשר לקנות שם הכל חוץ מטייצים הם שקופים
ועם תרצי תבואי לפרטי אני אשלח לך גישורים של דברים שאולי תאהבי
שמעי שאני במצב דומה.
יש לי בגדים מלפני 3 שנים+ שאני עדין לובשת
וכל פעם שקונים לי בגד חדש קורה לו משהו ואני חוזרת לבגד הישן.
והאמת הכי נוח ללבוש זה סוודר סוף מסלול בקל.
וטרנינג