6 תשובות
יש מצב לגיהנום
בעיקרון אני לא אתאיסטית אז לא לפה ולא לפה אבל אם זה מטאפורי ואין לי ברירה אז אני מניחה שלגיהנום.
גן עדן ברור כי אני מדהימה ובנאדם טוב אבל אם אני ילך לגהינום אני יודעת שאני יהיה בסטי של השטן כי אני כה שווה
אני גיהנום בטוח
נראה לי גן עדן כי אני חכם ובן אדם טוב
סתם נראה לי גיהינום האמת אני לא בן אדם טוב כל כך יש אנשים המכנים אותי כשד
אנונימי
אני לא יודעת אם בכלל גן עדן או גיהנום בכל קיימים אבל בכל מקרה אין לי שמץ של מושג לאן אני אלך חח בכל זאת יש לי עוד מלא זמן לחיות ועוד מלא מעשים לעשות
אנונימית