36 תשובות
שואל השאלה:
^ איככ
נסיכת היהודים
שווה לראות?
איפה אפשר לראות?
שואל השאלה:
^^ אני לא רוצה לומר כי זה לא כל כך אוהב את החוק והאתר לא אוהב את זה...
כן שמעתי על זה אמרו שזה משעמם
ראיתי האמת שזו סדרה משעממת תחת
זה מבוסס רק על הדמות של ג'ואי
זה לא בנטפליקס, וזה בוטל אחרי 2 עונות כי זה לא הצליח
כנראה יש סיבה... אולי זאת באמת סדרה לא משהו ואולי הצופים הגיעו עם ציפיות גבוהות מדי
הסדרה משעממת
לא ידעתי ואני שונאת חברים וחושבת שזה אוברייטד אז לדעתי הסדרת המשך תהיה משעממת.
שמעתי על זה
כן
אבל זה לא משהו
תאמת לי הסדרת המשך ממש הרסה.
כן, אבל האמת שזה לא טוב ואני לא ממליצה
לא ראיתי אבל שמעתי על זה ולצערי זה לא מפורסם כמעט בכלל, אני מתכננת לראות אחרי שאני יגמור את הסדרה שאני עכשיו רואה.
כן
ואני לא אראה את זה, לא מומלץ בכלל!
דיברתי עם מישהי שראתה את זה וזה נשמע גרוע וסתם יהרוס את הסדרה
אי אפשר לראות את זה בנטפליקס
שואל השאלה:
בתור מעריץ די גדול של פריינדס זה שווה צפייה?
חברה שלי אמרה לי שלא
והיא מעריצה ממש של פרינדז
זאת סדרה די בינונית. תחשבו על זה - ג'ואי הוא חבר טוב מאוד ועם לב גדול ונשמה, ובגלל זה אנחנו אוהבים אותו. אבל בסדרה הוא נוסע להוליווד, והוא גם הדמות היחידה מפרינדס שבסדרה הזאת (סדרת ספין אוף). בלי החברות שלו, ג'ואי (שאני לגמרי מת עליו, כן?) הוא פשוט אדם טיפש, רודף נשים שמנצל אותן ולא נשאר איתן אחרי זה, שחקן כושל ואדם לא מוצלח באופן כללי. לא ממש כיף לראות... :/
שואל השאלה תנסה פרק 1 לא תאהב אל תמשיך
שואל השאלה:
^ חשבתי לעשות ככה אבל אני זוכר שלקח לי זמן לאהוב את פריינדס אז אני לא בטוח שזה רעיון טוב
ראיתי שלושה או ארבעה פרקים וזה לא שיעמם אותי ממש אבל אחרי זה פשוט שכחתי מזה..לא יודעת להסביר פשוט לא היה לי איזה דחף לראות את זה.. זה לא היה הדבר הכי מעניין בעולם אבל לדעתי גם לא כאילו הורס את הסדרה.. לקחתי את זה כסדרה אחרת פשוט על גואי.
פרינדס סדרה נדירה אגב לכל החושבים שלא
מה, חייבת לראות
כעע ג'ואי
סדרה גרועה יש לה רק 2 עונות
זה סדרה רק של ג'ואי וזה לא בדיוק המשך זה מספר מה קרה אחרי ש ג'ואי ניסה להתקדם בתור שחקן ועזב למקום אחר
^הוא הצליח בסוף?
שואל השאלה:
^ בלי ספוילרים
בנטפליקס??
שואל השאלה:
אין לי מושג... xd
זה בנטפליקס?!
כן, ראיתי אבל אני לא רוצה לראות זה פשוט עצוב לי מדי זה המשך בלי הדמיות הראשיות כאילו דמות אחת אבל בכל זאת ושמעתי שזה לא הכי טוב וגם די הגיוני כי הוא לא תפס פירסום כמו חברים..
ראיתי את זה באיזה כיתה ח וזה הצחיק אותי כן
שמעתי עלייה.. אבל לפי ביקורות של אנשים הסדרה ממשש משעממת
-
אבל על מה המינוסים... בסך הכל אמרתי את מה ששמעתי.. אני בעצמי מסרבת להאמין שזה גרוע כי בכל זאת.. זה ג'ואי למה שהסדרה עליו תהיה משעממת
שואל השאלה:
^ באתר סדרות זה 4.6/5..
(להסתכל על הדירוג באתר סדרות זה חוקי אין לכם מה למחוק לי את זה נאמנים)
זה טוב, אבל פחות מחברים
שואל השאלה:
^ זה לא אומר כמעט כלום.. הכל פחות טוב מחברים..
(סליחה אני מגזים)
שואל השאלה:
עדכון: ראיתי חצי מהעונה הראשונה, זה באמת יכול להרוס קצת אבל זה מצחיק אז שווה את זה (לדעתי).
הסדרה טובה, אבל אלה נעליים די גדולות להכנס אליהם