התחברות
הרשמה
"כאשר התחפשתי בפורים, איש לא זיהה אותי" = זה משפט איחוי או מורכב?
6 בדצמבר 2020, 16:20
משפט
לשון עברית
כתיבה
לשון
שיעורי בית
תשובה אחת
נראלי מורכב אבל לא 100 בטוחה לא לסמוך על המילה שלי
א
אישת שלג
באותו הנושא:
איך הלך לכם בפורים ? למה התחפשתם ? ( הנני נמצאת בבידוד אז לא התחפשתי)
בפורים התחפשתי לדמות מסדרה ואיזו אחת מהשכבה שלי זיהתה אותי (למי התחפשתי)
אני כל שנה התחפשתי בפורים והשנה עברתי עיר לתיכון אחר וכולם שם מתחפשים ביחד ואני לא יודעת מה לעשות כי אין לי עם מי המשך
פעם מישהו זיהה אתכם ברחוב מסטיפס?
שאלה לבנות: התחפשתי בפורים לברברור שחור וידיד שלי אמר לי כזה וואי איזה תחת ונתן לי פליק. ואז אמרתי לו תחת עצבני
התחפשתי בפורים לאתיופי עם תספורת אפרו, ושני אתיופים עברו לידי וקראו לי גזען מסריח, עשיתי טעות שהתחפשתי לאתיופי?
אי פעם מישהו מהאתר הזה זיהה אתכם במציאות??
מה לרשום על התמונה באינסטגרם מפורים ? התחפשתי לשוטרת
פעם התקשרו אליי מחסום וזה זיהה לי מי זה דרך הme גם לכם זה קרה?
למה התחפשתם? והאם מישהו זיהה?
בן דודה שלי לא זיהה אותי(בן 3)..