4 תשובות
פחות אהבתי גם

מעדיפה דיירים אנונימיים זה הכי כיף. לא עונה שהיא חצי vip
גם הפורמט לקוח מההפקה הקודמת ששמו אותם בביוב ועכשיו בביצה...

פחות התחברתי לדיירים
חוץ מזהבה בן, דרור המעצב וג'וזי סירה
אנונימית
מסכימה הם אומרים אין הרבה פרסומות אבל אחרי כל דייר יש פרסומת מה זה הדבר המטומטם הזה
וכן את רובם בכלל לא הכרתי בינתיים זה נראה משעמם מקווה שהלא מפורסמים יהיו מעניינים
מאכזב חד משמעית!
עזבו את זה ששבוע, שבועים לפני חצי מדינה ידע מי הולך להיכנס והרסו לי בכל אופן את כל הצפייה המתח והתרגשות
בואו רוצים לעשות תוכנית טובה תשמר על דסקרטיות תחביאו אותם טוב טוב תחתימו את כולם
שהיה סודיות מוחלטת.
כנל לגביי הלא מפורסמים אני כבר יודעת פחות או יותר מי נכנס מקווה לפחות שהם יפצו על המפורסמים כאילו שהכניסו
הפרסומות הרגו את רביי באמת הוציא תחשק לראות כל דקה פרסומת הזהב
לא יכולתם לעשות פרסמות אחת ארוכה
ולתת לאנשים לעשן לאכול לעשות פיפי קקי
תפסו אותנו מהשיערות פשוט הוציא תמיץ
ובכלל כל העניין של המפורסמים מזמן מציע את עצמו. תביאו אנשים לא מוכרים יש כ"כ הרבה מוכשרים,מצחיקים מעניינים למה לא לתת להם במה. והיום כל אחד שנהיה לו מלא עוקבים נהיה לי מפורסם מבייך פשוט.
ולעשות חוקים חדשים המעמדה בפומביי פשוט לא לא הרסתם תתוכנית
לי כבר אין חשק לראות אתזה.
אין על האח הגדול של פעם זה היה איכות
עכשיו סתם פח.
לכו מפה^
תקשיבי את הוצאת לי את המילים מהפה! את גאון ומסכימה עם כל מילה שלך
אנונימית