9 תשובות
עשיתי את זה שהייתי בן 3 עם אחותי אני אל כלכך זוכר אם זה היה מסריח או לא
כ ן
לא אכפת לי מסריח לא מסריח אני באה אלייך גוסף תיזהר
וואי כן ככ
לא לול
אין לי קראש ואם יהיה לי אז כנראה שכן
ותכלס זה לא מסריח עם עושים כזה מלא סבון באמבטיה
וואו כן.
וזה לא. כי עשיתי את זה פעם
חלום חיי.
אנונימית