101 תשובות
תהיה בטוח וגאה במי שאתה 3>
שואל השאלה:
אבל זה אסור לא?
אבל זה אסור לא?
אנונימי
זה אסור, בטח שאין מה להתגאות בזה
אני בטוחה שזה קשה לך אבל תעבור את זה ואל תשכח שמי שאתה נמשך לא אומר עליך כלום
שואל השאלה:
מה לעשות?
מה לעשות?
אנונימי
אתה הומו?
יופי
מדהים
קבלה עצמית זה תהליך שלוקח זמן
מניסיון
אתה חייב להתעלם מכל הקולות שיורידו אותך
ויגידו לך שאתה טועה וחוטא
עצה שלי? תתעלם
אתה תהיה מי שאתה רוצה להיות
ומה שאתה רוצה להיות
ואני תומכת בך לגמרי ומאמינה בך
אם אתה רוצה לדבר או לפרוק אתה יכול לכתוב לי בפרטי
יופי
מדהים
קבלה עצמית זה תהליך שלוקח זמן
מניסיון
אתה חייב להתעלם מכל הקולות שיורידו אותך
ויגידו לך שאתה טועה וחוטא
עצה שלי? תתעלם
אתה תהיה מי שאתה רוצה להיות
ומה שאתה רוצה להיות
ואני תומכת בך לגמרי ומאמינה בך
אם אתה רוצה לדבר או לפרוק אתה יכול לכתוב לי בפרטי
תעשה מה שאתה צריך לעשות כדי להיות שמח
אין שום דבר רע בלהיות הומו!
תקבל את עצמך כמו שאתה ותבין שזה לא הולך להשתנות.
תרחיק את עצמך מאנשים שלא מקבלים אותך ותשים ז*ן על מה שאחרים חושבים :)
אין שום דבר רע בלהיות הומו!
תקבל את עצמך כמו שאתה ותבין שזה לא הולך להשתנות.
תרחיק את עצמך מאנשים שלא מקבלים אותך ותשים ז*ן על מה שאחרים חושבים :)
קודם כל צריך להבין שאין לך מה לעשות לגבי זה, כלומר לשנות את הנטייה המינית, זה לא רע בכלל, זה לא טעות, ואתה לא אשם בכלל
שואל השאלה:
מה לעשות? לצאת עם בנים?
מה לעשות? לצאת עם בנים?
אנונימי
לעשות מה שאתה מרגיש לנכון...
אם אתה אוהב מישהו לך על זה
אם אתה אוהב מישהו לך על זה
אתה הומו אז כן
וואו תירגע זה כולה הומו הכל בסדר
וואו תירגע זה כולה הומו הכל בסדר
אתה יפה ומדהים ומי שלא מקבל את זה שאתה גיי לא שווה אותך וכל מי שרשם פה לא להיות גיי אתם חרא של אנשים אתם יכולים שיהיה לכם דעה אבל אתם רואים שלהן אדם אין כרגע ביטחון לגבי זה אז בשביל מה להוסיף? לא רוצים אל תעזרו לו אבל למה להוריד אותו יותר אפילו? ואתה בן אדם מדהים אני בטוחה תקבל את עצמך אתה יםה
אנונימית
יפה*
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא בושה לצאת עם בנים?
זה לא בושה לצאת עם בנים?
אנונימי
לא ממש לא
לא.
זאת לא בושה.
זאת לא בושה.
שיהיה לך בכיף, אני לא תומך להטב אבל מה שעושה לך טוב- תעשה.
שואל השאלה:
איפה מוצאים מישהו?
איפה מוצאים מישהו?
אנונימי
למה שיהיה בושה זה הנטייה שלך והכל בסדר והכל מותר
אנונימית
זאת לא בושה
יש הרבה אפליקציות ואתרי הכרויות,
אני יודעת שיוצאים הרבה זוגות משם
אני יודעת שיוצאים הרבה זוגות משם
שואל השאלה:
זה כמו זוג רגיל?
זה כמו זוג רגיל?
אנונימי
לא ^ לול
מה לא?
שני אנשים שאוהבים אחד את השני
מה לא רגיל בזה
שני אנשים שאוהבים אחד את השני
מה לא רגיל בזה
יאפ
אבל כאילו אתה יודע מה זה טופ ובוטום וסוויץ?
אם אתה יודע זה בערך הזוגיות
אבל כאילו אתה יודע מה זה טופ ובוטום וסוויץ?
אם אתה יודע זה בערך הזוגיות
שואל השאלה:
מה זה?
מה זה?
אנונימי
זה זוג רגיל לכל דבר..
לצערי בחברה של היום אין את הזכויות שיש לזוג סטרייט אבל זה עדיין זוג רגיל לכל דבר
לצערי בחברה של היום אין את הזכויות שיש לזוג סטרייט אבל זה עדיין זוג רגיל לכל דבר
שואל השאלה:
אז מי הגבר ומי האישה בקשר?
אז מי הגבר ומי האישה בקשר?
אנונימי
שועלי תסביר לו אני רואה עכשיו יוסף מלך החלומות
זה לא גבר ואישה
בוטום נדפק טופ דופק במיטה
לא כל הבטומים נשים אבל רוב הנשיים בוטומים
בוטום נדפק טופ דופק במיטה
לא כל הבטומים נשים אבל רוב הנשיים בוטומים
מה הקשר
יש טינדר שזה לא לסקס
יש טינדר שזה לא לסקס
שואל השאלה:
אז מה עדיף בוטום או טופ?
אז מה עדיף בוטום או טופ?
אנונימי
אתה אוהב שחודרים לך או שאתה אוהב להחדיר?
שואל השאלה:
לא יודע
אני אוהב להיות העדין
לא יודע
אני אוהב להיות העדין
אנונימי
וואו
שואל השאלה:
עדיף לדעת לפני לא?
שלא שנינו נרצה אותו דבר
עדיף לדעת לפני לא?
שלא שנינו נרצה אותו דבר
אנונימי
תעשה מה שטוב לך ומה שאתה רוצה תתעלם מאנשים כמו תהליך שאומרים לך שזה אסור כי אתה לא אמור לסבול כל חייך בגלל שאסור לך להיות עם המגדר שאתה אוהב
ואני אומרת את זה בתור בי
ואני אומרת את זה בתור בי
אנונימית
בתכלס זה לא שיש לך מה לעשות עם זה אתה לא יכל לשנות את זה
כאילו לרוב גריינדר לסקס
^^
כן דוד חכם תשלח לו הודעה הוא גם נחמד
כן דוד חכם תשלח לו הודעה הוא גם נחמד
אני חושבת שממש כדאי לך ללכת לקבוצה של איגי... בתור מישהיא שהיא גם מהקהילה לראות אנשים שהם כמוך (ולחלקם יש הרבה יותר ביטחון בנושא הזה ממך וחלקם נמצאים באותו מקום כמוך) זה ממש עוזר ואתה מבין שיש לקהילה צדדים ממש טובים ומעניינים...
בנוסף המדריכים ממש עוזרים והם אוזן קשבת בהכל וזה ממש טוב, ביחוד כשאתה נמצא בסביבה שהיא רק סטרייטים (אין בשכבה אנשים מחוץ לארון, החברים סטרייטים...) זה ממש עוזר לדעת שיש עוד כמוך ושזה לא כזה בחג דיל כמו שעןשים מזה.
בנוסף המדריכים ממש עוזרים והם אוזן קשבת בהכל וזה ממש טוב, ביחוד כשאתה נמצא בסביבה שהיא רק סטרייטים (אין בשכבה אנשים מחוץ לארון, החברים סטרייטים...) זה ממש עוזר לדעת שיש עוד כמוך ושזה לא כזה בחג דיל כמו שעןשים מזה.
איכ איגי
שואל השאלה:
מה יותר כיף בוטום או טופ?
מה יותר כיף בוטום או טופ?
אנונימי
תשמע יש פה אנשים פרמיטיבים מגעילים, אל תקשיב להם
תדע לך שמפגשים קהילתיים תמיד עוזרים, אתה תוכל למצוא אנשים עוד כמוך, ויש הרבה כמוך עם אותו מצב...
זה לא משהו אסור להקשיב לנטיות המיניות שלנו, יש הרבה אנשים שמטכנים לקבל אותך
בבקשה תעדכן אותי בהמשך :)
תדע לך שמפגשים קהילתיים תמיד עוזרים, אתה תוכל למצוא אנשים עוד כמוך, ויש הרבה כמוך עם אותו מצב...
זה לא משהו אסור להקשיב לנטיות המיניות שלנו, יש הרבה אנשים שמטכנים לקבל אותך
בבקשה תעדכן אותי בהמשך :)
שואל השאלה:
מה עדיף להיות הגבר או האישה בקשר?
מה עדיף להיות הגבר או האישה בקשר?
אנונימי
זה לא בדיוק גבר או אישה..
שואל השאלה:
אבל אחד מכניס ואחד מקבל
אבל אחד מכניס ואחד מקבל
אנונימי
להבין שאין עם זה שום בעיה ושזה לא פוגע באף אחד.ת. :)
שואל השאלה:
זה גורם לבלגן אם אין סדר בין התפקידים
זה גורם לבלגן אם אין סדר בין התפקידים
אנונימי
^ מסכימה, להגיד שיש את האישה ויש את הגבר במערכת יחסים להטבית זה דבר אדיוטי לומר, אתה יכול להיות רגיש ויכול להיות יוצר מרוחק רגשית וזה לא הופך אותך לגבר וחא לאישה, זה דבר מאד סטריאוטיפי לומר
שואל השאלה:
זה דבר רע להיות גבר או אישה?
זה דבר רע להיות גבר או אישה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא התכוונתי שאחד הוא באמת אישה
התכוונתי שהוא על תקן האישה בקשר
לא התכוונתי שאחד הוא באמת אישה
התכוונתי שהוא על תקן האישה בקשר
אנונימי
שואל השאלה:
איך לדעת מה אני?
איך לדעת מה אני?
אנונימי
תבין שאין לך כל כל מה לעשות כדי לשנות את זה ולאט לאט אתה תתחיל לקבל את זה
שואל השאלה:
זה כואב?
זה כואב?
אנונימי
יש תנועת נוער גאה שנקראת איגי, שלא מערבת הורים ואף אחד לא מדבר על מי נמצא בקבוצות אז אם אתה לא רוצה לצאת מהארון בשלב הזה זו אחלה אפשרות לתמיכה.
דבר שני, תאמין בעצמך ותהיה עצמך. יהיו הרבה תגובות של חוסר הבנה או חוסר ידע או סתם תגובות מעליבות, אבל אתה תמשיך לאהוב בנים והן לא יקחו ממך את מי שאתה.
חוץ מזה להיות הומו זה טבעי ואצל הרבה מאוד חיות יש הומואים, לסביות ובי.
דבר שני, תאמין בעצמך ותהיה עצמך. יהיו הרבה תגובות של חוסר הבנה או חוסר ידע או סתם תגובות מעליבות, אבל אתה תמשיך לאהוב בנים והן לא יקחו ממך את מי שאתה.
חוץ מזה להיות הומו זה טבעי ואצל הרבה מאוד חיות יש הומואים, לסביות ובי.
שואל השאלה:
כאב נעים?
כאב נעים?
אנונימי
שואל השאלה:
אז אני רוצה להיות המקבל
אז אני רוצה להיות המקבל
אנונימי
שואל השאלה:
נראה לי שעדיף להיות המקבל
נראה לי שעדיף להיות המקבל
אנונימי
שואל השאלה:
יותר כיף להיות המקבל לא?
כאילו להיות האישה
יותר כיף להיות המקבל לא?
כאילו להיות האישה
אנונימי
אתה לא
זה מותר לגמרי וזה נורמלי ומי שלא מקבל אותך כהומו לא ראוי להיות בסביבתך
אתה אדם דתי?
זה פשוט לא שגרתי בחברה השפטנית שלנו אבל זה טבעי לגמריי
אתה פשוט צריך לקבל את זה שאתה אוהב בנים זה הכח זה לא משנה בך כלום אם תבחר להשתנות זה בחירה שלך זה שאתה הומו לא משנה כלום
גם לי היה קשה בהתחלה לקבל את זה שאני לסבית, חשבתי שמשהו לא בסדר איתי, חשבתי שאני נחותה מאחרים רק כי אני לסבית, הרגשתי שונה, וכו'
זה באמת מסע אישי, וזה לוקח זמן
לקח לי כמה חודשים להבין שאני מדהימה ושאני ואליד ושזאת אני ושאין מה לעשות בנוגע לזה.
אז העצה שלי אלייך זה שתיקח את הזמן שלך, יש לך את כל הזמן שבעולם! זה קשה בהתחלה אבל זה נהיה קל יותר עם הזמן, אני מבטיחה.
אני רוצה שתמיד תזכור שאתה ככ מדהים, ואליד, אהוב, מוערך, ושמגיע לך להיות פה.
זה באמת מסע אישי, וזה לוקח זמן
לקח לי כמה חודשים להבין שאני מדהימה ושאני ואליד ושזאת אני ושאין מה לעשות בנוגע לזה.
אז העצה שלי אלייך זה שתיקח את הזמן שלך, יש לך את כל הזמן שבעולם! זה קשה בהתחלה אבל זה נהיה קל יותר עם הזמן, אני מבטיחה.
אני רוצה שתמיד תזכור שאתה ככ מדהים, ואליד, אהוב, מוערך, ושמגיע לך להיות פה.
תהליך^
זה לא מכבד מצידך להגיד דבר שכזה.
אתה בן אדם?
אני בטוחה שאתה אדם טוב ומותר לך בדעותך לחשוב.
אבל זה רק חיצוניות.
מה שחשוב באהבה זה לא החיצוניות, זה האופי.
וכשאתה אומר, "משכב זכר אסור" אתה מסתכל רק על החיצוניות.
אז מה אם הוא גבר שאוהב גבר, הרי בסופו של דבר זה רק גוף.
גוף, חומר.
גוף, יצירה אלוקית.
אלוקים אוהב אותנו כמו שאנחנו, בן ובן, בת ובת, בן ובת.
"דרך ארץ קדמה לתורה".
זה לא מכבד מצידך להגיד דבר שכזה.
אתה בן אדם?
אני בטוחה שאתה אדם טוב ומותר לך בדעותך לחשוב.
אבל זה רק חיצוניות.
מה שחשוב באהבה זה לא החיצוניות, זה האופי.
וכשאתה אומר, "משכב זכר אסור" אתה מסתכל רק על החיצוניות.
אז מה אם הוא גבר שאוהב גבר, הרי בסופו של דבר זה רק גוף.
גוף, חומר.
גוף, יצירה אלוקית.
אלוקים אוהב אותנו כמו שאנחנו, בן ובן, בת ובת, בן ובת.
"דרך ארץ קדמה לתורה".
אגב ראיתי שהיה פה דיון על טופ &בוטם &סוויץ
זה תלוי בבן אדם, ובבן אדם שאיתו אתה שוכב
זה שיש למישהו אישיות "נשית" לא אומר שהוא בוטם/סאב
ואין דבר כזה אישה וגבר במערכת יחסים של גבר ודבר ואישה ואישה.
זה תלוי בבן אדם, ובבן אדם שאיתו אתה שוכב
זה שיש למישהו אישיות "נשית" לא אומר שהוא בוטם/סאב
ואין דבר כזה אישה וגבר במערכת יחסים של גבר ודבר ואישה ואישה.
אין שום דבר רע בלהיות הומו, תתגאה במי שאתה, לפי היהדות זה אסור אבל אתה לא יכול לשנות את עצמך, עם בא לך לדבר בפרטי ולפרוק אתה מוזמן
אם בא לך לדבר איתי או לשאול משהו על הנושא הזה תשלח הודעה (:
אל תנסה לשנות את עצמך אם אנשים רוצים שתשתנה או בגלל שזה חטא.
זה כבר החלטה שלך והרגשות שלך,
להימשך למשהו שאתה לא רוצה להמשך אליו זה ידפוק אותך בסוף.
ואני רוצה לציין שגם זרע לבטלה זה חטא אבל בכל זאת עושים את זה
זה כבר החלטה שלך והרגשות שלך,
להימשך למשהו שאתה לא רוצה להמשך אליו זה ידפוק אותך בסוף.
ואני רוצה לציין שגם זרע לבטלה זה חטא אבל בכל זאת עושים את זה
מחקו לי פה תשובה אבל בקיצור תשים פס על אנשים כאלה אתה יפה כמו שאתה תהיה גאה במי שאתה ואם אף אחד לא אוהב אותך אני אוהבת אותך ואם אתה רוצה לפרוק או לדבר איתי אני ממש אשמח לדבר איתך:)
בוא תענה לי על שאלה פשוטה...
למה אתה לא מקבל את עצמך? בגלל שיש אנשים שיסתכלו עליך מוזר, נכון?
עכשיו תענה לי על עוד שאלה...
החיים שלך הם החיים שלך או של האנשים האלה?
אלה החיים שלך, נכון?
אתה באמת מתכוון לא להיות מי שאתה כי זה לא נוח לאחרים?
שי****נו!!!
שפאקינג יקפצו לך.
אתה לא תחייה את החיים שלך בגללם? מי הם בכלל?
אנשים שלא מכירים אותך ולא יודעים מה אתה שווה, רק אתה יודע מה אתה שווה.
קודם כל אתה חייב להיות בטוח בעצמך, לדעת שאתה באמת בסדר.
אתה לא חלילה רצחת מישהו, לא גנבת, לא גרמת למישהו להתאבד כי התבריינת אליו, לא אנסת...
אתה בסך הכל נמשך לגברים ולא לנשים!
לא ביג דיל.
תהיה מי שאתה, תאהב את עצמך, תמצא בעצמך את נקודות האור שלך, דברים שאתה יכול להתגאות בהם.
זה שאתה מעדיף גברים לא הופך אותך לפחות טוב.
תקבל את זה, אל תתייחס לאחרים.
אם אתה רוצה חיים טובים, תחייה אותם על פי מה שיעשה לך טוב.
למה אתה לא מקבל את עצמך? בגלל שיש אנשים שיסתכלו עליך מוזר, נכון?
עכשיו תענה לי על עוד שאלה...
החיים שלך הם החיים שלך או של האנשים האלה?
אלה החיים שלך, נכון?
אתה באמת מתכוון לא להיות מי שאתה כי זה לא נוח לאחרים?
שי****נו!!!
שפאקינג יקפצו לך.
אתה לא תחייה את החיים שלך בגללם? מי הם בכלל?
אנשים שלא מכירים אותך ולא יודעים מה אתה שווה, רק אתה יודע מה אתה שווה.
קודם כל אתה חייב להיות בטוח בעצמך, לדעת שאתה באמת בסדר.
אתה לא חלילה רצחת מישהו, לא גנבת, לא גרמת למישהו להתאבד כי התבריינת אליו, לא אנסת...
אתה בסך הכל נמשך לגברים ולא לנשים!
לא ביג דיל.
תהיה מי שאתה, תאהב את עצמך, תמצא בעצמך את נקודות האור שלך, דברים שאתה יכול להתגאות בהם.
זה שאתה מעדיף גברים לא הופך אותך לפחות טוב.
תקבל את זה, אל תתייחס לאחרים.
אם אתה רוצה חיים טובים, תחייה אותם על פי מה שיעשה לך טוב.
ואתה ממש לא צריך לשנות את עצמך וגם אם כן תשנה את עצמך רק בגלל שאתה רוצה ולא בגלל האחרים.
תגיד לעצמך זה אני וזה מה יש
תיהיה גאה במי שאתה ובמה שאתה
ואני אשמח לדבר איתך❤
ואני אשמח לדבר איתך❤
אוקיי אתה הומו ו?
נכון זה קשה לקבל את עצמך
אבל תבין שאתה בסך הכל אוהב בנים ולא עשית שום דבר לא בסדר
יש מלא פשעים בעולם ולהיות הומו זה לא אחד מהם זה בסך הכל משיכה מינית
תלמד לקבל את זה
תמיד לאנשים יהיה מה להגיד על כל דבר ולא כוללם יקבלו אותך (לא בשביל להוריד אותך אני אומרת לך את האמת) אבל אלה שמורידים אותך הם אנשים או שרע להם בחיים והם מנסים שלעוד מישהו יהיה רע או שממש משעמם להם
אין בזה שום דבר רע להיות הומו
אחה שמורידים אותך אין להם באמת סיבה
לא עשית שול דבר לא בסדר
אתה שווה ובדיוק כמוהם וכמוני אתה כמו כולם שוט אוהב את מי שבא לך לאהוב זה הכל
נכון זה קשה לקבל את עצמך
אבל תבין שאתה בסך הכל אוהב בנים ולא עשית שום דבר לא בסדר
יש מלא פשעים בעולם ולהיות הומו זה לא אחד מהם זה בסך הכל משיכה מינית
תלמד לקבל את זה
תמיד לאנשים יהיה מה להגיד על כל דבר ולא כוללם יקבלו אותך (לא בשביל להוריד אותך אני אומרת לך את האמת) אבל אלה שמורידים אותך הם אנשים או שרע להם בחיים והם מנסים שלעוד מישהו יהיה רע או שממש משעמם להם
אין בזה שום דבר רע להיות הומו
אחה שמורידים אותך אין להם באמת סיבה
לא עשית שול דבר לא בסדר
אתה שווה ובדיוק כמוהם וכמוני אתה כמו כולם שוט אוהב את מי שבא לך לאהוב זה הכל
אם זה עושה אותך מאושר, שים פס על כולם!
תהומו אבל
קודם כל תנסה לוודא שזאת המשיכה שלך...
תנסה עם אישה או עם גבר ותבין כבר לבד למה אתה נמשך
תנסה עם אישה או עם גבר ותבין כבר לבד למה אתה נמשך
זה ממש לא אסור או לא בסדר.
תלמד לאהוב את עצמך , זה ייקח זמן אבל זה יקרה בסוף .
תבין שהטרו לא יותר טובים ממך .
תלמד לאהוב את עצמך , זה ייקח זמן אבל זה יקרה בסוף .
תבין שהטרו לא יותר טובים ממך .
אין גבר ואישה בקשר .
יש רק שני בנים חח
כיאלו איך יכול להיות גם אישה ?
לגבי בוטום , טופ וסוויץ...
זה ממש לא חשוב .
זה דברים שהם אוטומטים ובאמת לא צריך להתעסק עם זה.
אין אחד עדיף , זה מה שמתאים לך.
אין מי שיותר טוב, לכל דבר יש את החסרונות והיתרונות שלו .
יש רק שני בנים חח
כיאלו איך יכול להיות גם אישה ?
לגבי בוטום , טופ וסוויץ...
זה ממש לא חשוב .
זה דברים שהם אוטומטים ובאמת לא צריך להתעסק עם זה.
אין אחד עדיף , זה מה שמתאים לך.
אין מי שיותר טוב, לכל דבר יש את החסרונות והיתרונות שלו .
הערס של סטיפס ...
זה כואב גם לבנות , קצת חוצפה מצדך .
ואם הוא רוצה לשכב עם בן , שיעשה מה שהוא רוצה , למי אכפת אם זה מפריע לך.
זה כואב גם לבנות , קצת חוצפה מצדך .
ואם הוא רוצה לשכב עם בן , שיעשה מה שהוא רוצה , למי אכפת אם זה מפריע לך.
אנונימית
תתגאה בזה
אין לך מה להתבייש
אין לך מה להתבייש
האהאהאה רוצה להיות הבסטי שלי?!
ואני מאמינה שלאט לאט תקבל את עצמך כי הכל בסדר זה סך הכל נטייה מינית
ואני מאמינה שלאט לאט תקבל את עצמך כי הכל בסדר זה סך הכל נטייה מינית
שואל השאלה:
כן ברור
כן ברור
אנונימי
חחח בדיוק מה שחשבתי 'צרפוקאית'
שואל שאלה - תהנה ממה שיש לך נראלי
שואל שאלה - תהנה ממה שיש לך נראלי
ישש תמיד חלמתי לבסטי גיי!!!^^^
כיף ! (לא כיף כיף של ידיים כזה חח)^^
הכל בסדר תקבל את עצמך כמו שאתה ואל תקשיב לאלה שפחות מקבלים את זה
תעשה מה בראש שלך ולא מה שאחרים חושבים
תעשה מה בראש שלך ולא מה שאחרים חושבים
סתום את הפה . כיאלו זה באמת לא מכבד בעליל^
איך אתה יודע איך הוא מריח ...?
מטריד .
מטריד .
אנונימית
צרפוקאית
כן הבנתי
ואני מסכימה חח
כן הבנתי
ואני מסכימה חח
חח יש!^
אתה צריך להבין את זה שאין שום דבר רע בלהיות הומו. העובדה שהחברה הכתיבה מוסכמות מסוימות ולאורך ההיסטוריה כולם למדו שבן צריך לצאת עם בת כי ככה אלוהים אמר וצריך להביא ילדים, לא אומרת כלום כי זו ההיסטוריה ובעבר לא ידעו את מה שיודעים היום. הומוסקסואליות נמצאה במאות מינים שונים של בעלי חיים בטבע והיא טבעית ונורמלית לחלוטין, אלה בני האדם שהפכו את זה ללא נורמלי. אתה לא שולט בנטיות המיניות שלך ואין שום בעיה עם זה. אני אישית לא מאמינה באלוהים אבל אני חושבת שגם אם אלוהים כן קיים, הוא לא ישלח אדם טוב לגיהנום רק כי הוא התאהב במישהו מהמין שלו.
לאט לאט-אין לחץ..אהבה עצמית וקבלה עצמית זה תהליך..
בסוף אתה תאהב את עצמך בדיוק כמו שאתה
בסוף אתה תאהב את עצמך בדיוק כמו שאתה
שואל השאלה:
כדאי לוותר על זה? איך להתחבר עם אנשים?
כדאי לוותר על זה? איך להתחבר עם אנשים?
אנונימי
לשמוע את השיר born this way של ליידי גאגא 3>
זה נטייה מינית . אין מה לשנות. תאהב את עצמך כמו שאתה .
אין דבר כזה אסור אתה בסך הכל אוהב את אותו המין שלך זה הכל נכון זה אסור בתנך אבל בתנך אסור גם המון דברים כמו לשקר לאונן ועוד