4 תשובות
תניח אל תפחד זה ישמור עליך בע"ה..

אשרייך!
תלך למקום מוגן שיש אצלך בבית.. תלך לחדר המדרגות נראה לי ששם הכי מוגן
ותניח תפילין אין לך מה לדאוג אתה עושה מצווה וה' יעשה איתך חסד תסמוך עליו (:
שואל השאלה:
אבל אני מפחד יש מלא בומים וכל שנייה שאני פתאום חושב על זה יש אזעקות
תניח תפילין.. בזכות התפילין הזה ה' ישמור עליך (: