2 תשובות
*חובשת במדא ובצהל*
הגיוני, ככל הנראה יש לך כמה בדיקות לבצע.
הסחרחורת שלך ככל הנראה נובעת מהלחץ שלך הבדיקה, אני ממליצה לך לשתות מים או איזה שתיה ממותקת ולנוח.
במידה וזה מחמיר ואין שינוי אחרי מנוחה אני ממליצה לך ללכת לרופא.
תרגישי טוב.
הגיוני, ככל הנראה יש לך כמה בדיקות לבצע.
הסחרחורת שלך ככל הנראה נובעת מהלחץ שלך הבדיקה, אני ממליצה לך לשתות מים או איזה שתיה ממותקת ולנוח.
במידה וזה מחמיר ואין שינוי אחרי מנוחה אני ממליצה לך ללכת לרופא.
תרגישי טוב.
זה הגיוני גם לי זה היה פעם כנראה זה מה שהם צריכים בשביל לדעת אם הכל בסדר ניראלי הם מביאים יותר מאיתנו
באותו הנושא: