התחברות
הרשמה
מה דעתכם על זה שהצבא שיחרר את גל גברעם בשביל להכנס לאח הגדול?
6 בדצמבר 2020, 00:06
2 תשובות
כולם יודעים כבר שיש שם פרוטקציות אם זה מפורסמים או משפחה
א
אח של // Lior //
זה לא שחרור זה דחש היא עצרה את השירות ואז תמשיך לא רק מפורסמים מקבלים את ההטבה הזאת כל אחד יכול להגיש בקשה
ה
הזדקנתי