10 תשובות
זה אומר שהוא מתנהג כמו אוגר
אםם פסיכולוג אוגרים דאא
שואל השאלה:
בוכהה
בוכהה
אנונימית
הוא כנראה לא מורגל ליידים מרגילים מגיל קטן
שואל השאלה:
הוא אצלי מאז שהוא גור קטן
הוא אצלי מאז שהוא גור קטן
אנונימית
תקשיבי היה לי 20 פלוס אוגרים, כל אוגר מתנהג בצורה שונה כמו שלכל בנאדם יש אופי גם לאוגר, כנראה האוגר שלך לא אוהב אנשים ומעדיף לישון ולאכול.
שואל השאלה:
הוא לא ימות אם הוא יהיה תמיד בכלוב?
הוא לא ימות אם הוא יהיה תמיד בכלוב?
אנונימית
צריך להוציא אוגר לרוץ בבית במיוחד עם הכלוב קטן עם מחזיקים אותו כל החיים בכלוב זה התעללות ויהיה לו נזק לגוף
אם תשים כפפה הוא לא יריח את היד שלך ולא ינשך מניסיון
שואל השאלה:
אבל הרצפה קרה ואני דואגת לו..
אבל הרצפה קרה ואני דואגת לו..
אנונימית
באותו הנושא: