13 תשובות
ככה האתר :(
ככה זה לכולם,אין מה לעשות
ככה זה
וברוך הבא לאתר :)
וברוך הבא לאתר :)
לא חושבת חח
הרבה פעמים הוא תקוע
אבל אתה יכול לנסות להתחבר מהאפליקציה ולא מהאינטרנט
הרבה פעמים הוא תקוע
אבל אתה יכול לנסות להתחבר מהאפליקציה ולא מהאינטרנט
ככה האתר ותאמין לי שזוו לא הבעיה העיקרית בו
באפליקצייה זה פחות איטי
אנונימית
לא, האתר איטי כי לסטיפס אין כסף לשלם על שרתים טובים יותר לאתר שמצליח להם יותר מאאוריקה שהם משקיעים בו המון.
שואל השאלה:
מבאס שאין שום דרך לגרום לאתר להיות מהיר יותר ולא בדיליי, לפחות אני יודע שזה לא רק אצלי ככה! דרך האפליקציה אתם מרגישים שזה מהיר יותר?
מבאס שאין שום דרך לגרום לאתר להיות מהיר יותר ולא בדיליי, לפחות אני יודע שזה לא רק אצלי ככה! דרך האפליקציה אתם מרגישים שזה מהיר יותר?
כן אני דרך האפליקצייה וזה באמת יותר מהיר תנסה
אנונימית
יש אפליקציה? גם באייפון?
באייפון לא , בגלאקסי כן
אנונימית
שואל השאלה:
באסה.. אני באייפון, חיפשתי את האפליקציה ולא הבנתי למה אני לא מוצא
באסה.. אני באייפון, חיפשתי את האפליקציה ולא הבנתי למה אני לא מוצא
באייפון אין אפליקציה אבל אתה יכול להוסיף את זה למסך ^
באותו הנושא: