2 תשובות
זה לא חכם, וגם ככה יהיה עוד סגר כניראה אז אין למה...
זה ממש לא חכם לדעתי, אם בתחילת שנה הוציאו אותנו מהבית ספר כי היו הרבה הדבקויות אז אין שום סיבה שזה לא יקרה שוב.. במילא יש עוד מעט חיסון אז מה הבעיה לחכות כדי שלא ידבקו עוד? זה ממש מטומטם לדעתי
באותו הנושא: