35 תשובות
אחד מבנות הפאוור פאפ ,זה הסגנון
^איזו מהן? לכל אחת יש אופי שונה
שיער שחור / חום עיניים כחולות או חומות
ושלא תהיה כבדה שתזרום תמיד
ושלא תהיה כבדה שתזרום תמיד
סגנון איפור שחור רוקסטאר
אנונימי
בלונדינית/חום בהיר
שיער חלק/גלי
עיניים כחולות
רזה
1.70+
אף קטן
אופי:
נחמדה
אכפתית
מעניינת
חכמה
אינטילגנטית
עצמאית
נאמנה
מצחיקה
כנה
ביטחון עצמי
שיער חלק/גלי
עיניים כחולות
רזה
1.70+
אף קטן
אופי:
נחמדה
אכפתית
מעניינת
חכמה
אינטילגנטית
עצמאית
נאמנה
מצחיקה
כנה
ביטחון עצמי
אנונימי
גובה 150-160 סמ, משקל 35-45 קג, 90 60 90, לבנה, רזה, חטובה, תחת גדול מאוד, ציצי גדול (מידה d לפחות), לובשת חוטיני, בטן שטוחה, רווח ברגליים, מטופחת, מגולחת בכל הגוף, ריח טוב, קול עדין וחמוד, שיער ארוך ובריא, פנים חלקות, לא מחוצ'קנת, עיניים בהירות וגדולות, שפתיים מלאות, שיניים לבנות וישרות, גומות חן, אף קטן וסולד, לק ג'ל באצבעות ברגליים ובידיים, כפות רגליים נשיות מידה 38.
לא מתפשר על כלום.
לא מתפשר על כלום.
אנונימי
אנונימי תגיד זה אתה באמת???
שיער ג'ינג'י, עיניים כחולות/ ירוקות רזה חכמה וסקסית אבל הכי חשוב זה האופי וזה מה שמשנה הכי הרבה בעיניי.
אנונימי
שאין לה טיקטוק
אחת עם דופק
הרגע הזה שדיי מתארים כאן אותי אבל אף אחד לא רוצה אותי...
אנונימית
למה אתן כל הזמן שאלות את זה אל תדאגי בסוף יגיע גם האחד שלך את לא צריכה להשתנות בשביל בנים!!....
אנונימית
ג'ינג'ית ועיניים ירוקות/שיער חום בהיר ועיניים חומות, חכמה, נאמנה (רק לא בסטיפס כי כולם זבלות), מצחיקה
לול שתשמע xxxtentacion ו playboi carti כול השאר זה אקסטרה
מספיק שהיא תנשום ותאהב אותי וזה מספיק לי
בנים אתם מחפשים בגדול בלונדינית עם עיניים כחולות?
אנונימית
אופי:
משוגעת כמוני
נחמדה
יודעת לעזור במצבים קשים
מצחיקה
אוהבת חום ואהבה ומחמיאה בחזרה
תחביבים משותפים
יופי:
אין לי ממש טעם בזה אני רציני
רק שתהיה נמוכה ממני אבל לא מתחת ל1.40
משוגעת כמוני
נחמדה
יודעת לעזור במצבים קשים
מצחיקה
אוהבת חום ואהבה ומחמיאה בחזרה
תחביבים משותפים
יופי:
אין לי ממש טעם בזה אני רציני
רק שתהיה נמוכה ממני אבל לא מתחת ל1.40
אנונימי
יאי אני ג'ינג'ית ורוב הבנים ממש נגעלים או צוחקים על הצבע הזה... אבל רשמו פה כמה פעמים בתגובות ןזה ממש שימח אותי לשמוע שיש גם בנים שאוהבים ג'ינג'יות...
אנונימית
התגובות פה עצובות ורואים איך כל מי שפירט הרבה כנראה לא יצא עם אף אחת.
תרדו לקרקע,
אם אתם פוסלים מישהי כי השיניים שלה לא ישרות או כי אין לה נקודת חן בתחת אז אני מצטערת לבשר אבל אף אחת לא תרצה אתכם.
תרדו לקרקע,
אם אתם פוסלים מישהי כי השיניים שלה לא ישרות או כי אין לה נקודת חן בתחת אז אני מצטערת לבשר אבל אף אחת לא תרצה אתכם.
אנונימית
^למה שלמישהו יהיה אכפת מנקודת חן בתחת מה?
אנונימי
^עזוב אחי סתם ממורמרת כי אף אחד. כנראה לא תיאר אותה פה
אנונימי
^^^^^^^ לא
^^^^מה מגעיל בגינגי 0_0
^^^^מה מגעיל בגינגי 0_0
אין בן אנוש שעברתי לידו ואז הוא אמר איכ ג'ינג'ים מסרחים בגשם... או השיער שלך נראה כמו המחזור של עצמך... כן יש אנשים שניגעלים:)^
אנונימית
^זה פאקינג צבע שיער אין על מה להיגעל אל תשימי עליהם הם פשוט לא שווים את זה
מהטבע זכרים התחזרו אחרי נקבות, זהו מהותו של הטבע, רק במילניום האחרון התחלנו באמת להרגיש רגשות עליהן ולא רק על מראתן
תשובה לשאלה כזאת דיי פתוחה, יש כאלה שקיבלו חינוך שונה ממה שאני קיבלתי, אני אסביר לפי דעתי
אני אוהב אישה גם בגלל איך שהיא נראית אבל קודם אני אסתכל על האישיות שלה, אני אוהב בנות נחמדות, שכן ידאגו לך אבל בו זמנית אתה צריך גם לדאוג אליהן, בלי כל הפוצי מוצי הזה, אני לא אוהב בנות דביקות, שהן ידעו איפה המקום שלהן, אני לא יחליט בשבילהן, יש להן מוח, אני רואה חברה בתור מישהי בגובה עיניים, אפילו יותר מזה
אני פשוט מאמין שאני לא אצטרך לנשק אותה כדי שתדע שאני אוהב אותה
תשובה לשאלה כזאת דיי פתוחה, יש כאלה שקיבלו חינוך שונה ממה שאני קיבלתי, אני אסביר לפי דעתי
אני אוהב אישה גם בגלל איך שהיא נראית אבל קודם אני אסתכל על האישיות שלה, אני אוהב בנות נחמדות, שכן ידאגו לך אבל בו זמנית אתה צריך גם לדאוג אליהן, בלי כל הפוצי מוצי הזה, אני לא אוהב בנות דביקות, שהן ידעו איפה המקום שלהן, אני לא יחליט בשבילהן, יש להן מוח, אני רואה חברה בתור מישהי בגובה עיניים, אפילו יותר מזה
אני פשוט מאמין שאני לא אצטרך לנשק אותה כדי שתדע שאני אוהב אותה
אופ בא לי גם אבל אני סטרייטית אז אני אגיד את הטעם שלי בבנים מקווה שזה בסדר:)
יופי - אז לא ככ אכפת לי איך הוא נראה אבל חובה חיוך יפהה כאלו זה הדבר היחידי שבאמת משנה לי, וגובה לא ככ משנה לי, שפשוט היה יותר גבוהה ממני ( אני 1.65)
אופי- מכבד, נחמד, מלא באנרגיות, מבית טוב, נאמן, יאהב אותי בגלל מי שאני ולא בגלל איך שאני נראית, ושהיה שם בשבילי
לא יודעת עם זה הרבה דרישות אבלל זה מה שחשוב לי
יופי - אז לא ככ אכפת לי איך הוא נראה אבל חובה חיוך יפהה כאלו זה הדבר היחידי שבאמת משנה לי, וגובה לא ככ משנה לי, שפשוט היה יותר גבוהה ממני ( אני 1.65)
אופי- מכבד, נחמד, מלא באנרגיות, מבית טוב, נאמן, יאהב אותי בגלל מי שאני ולא בגלל איך שאני נראית, ושהיה שם בשבילי
לא יודעת עם זה הרבה דרישות אבלל זה מה שחשוב לי
אחד החמודים פה כתב שאם אין לה נקודת חן אז היא לא מושלמת. אולי אני ממורמרת מבחינתך אבל לפחות אנשים יעדיפו לצאת איתי, מאשר עם בן אדם שפוסל על זה שהיא לא שמה לק גל.
אנונימית
אין לי טייפ ספציפי.
אבל ג'ינג'יות זה ממש יפה(מדבר בתור ג'ינג'י)
באופי זה יותר חשוב...
אבל ג'ינג'יות זה ממש יפה(מדבר בתור ג'ינג'י)
באופי זה יותר חשוב...
יגאון זה טרול
אלוהים אנשים באמת לא מבינים מתי תשובות פה אמיתיות ומתי לא
את באמת חשבת שהתשובה שלו אמיתי יואו
אלוהים אנשים באמת לא מבינים מתי תשובות פה אמיתיות ומתי לא
את באמת חשבת שהתשובה שלו אמיתי יואו
אנונימי
^^אז מי שרשם את זה סתם עף על עצמו וחיי בסרט
אנונימי
יש הרבה בנות שאני חושב שהן יפות, אין דבר ספציפי(ואני לא הולך להביא עכשיו דוגמאות כי זה מוזר) , מבחינת אופי שיהיו סקרניות, שיהיה נחמד לדבר אתן על נושאים שונים ושיסבלו אותי.
אינטלגנטית, מה צריך יותר?
אני אוהבת אותך שיניתי שם ^^^^^^ :) :) ;)
אנונימית
מה?
טוב גם אני בת אבל בא לי לענות~
ספציפית בשבילי כל הבנים בערך נראים בסדר. יש בסדר פלוס, בסדר פלוס פלוס, רק בסדר וגם בסדר מינוס. אבל אף פעם לא קרה לי שאני ראיתי מישהו ואשכרה חשבתי שהוא נראה חתיך (אפילו כשחברות שלי הראו לי כמה שחקנים וזמנים שלדעתי נראים בסדר פלוס פלוס אבל הן אמרו שהם חתיכים...). בכל מקרה, רק אחרי שאני מכירה את האישיות של הבנאדם אני בדרכ מפתחת קראש עליו.
האישיות ה"מושלמת" בעיני-
קודם כל כנה (מבחינתי ערך עליון)
אוהב טיולים אתגריים
אוהב סרטי אימה
אוהב להיות בבית
אוהב לאכול (בשביל שנאכל ביחד~)
נאמן
מצחיק
שיסמוך עלי
אוהב כלבים
ראש גדול
כשצריך להיות רציני הוא יהיה רציני
ו... זהו?
כן זהו.
בגדול בשביל בחור יש לי 2 דרישות שעליהן אני לא מוכנה לוותר-
הראשונה זה שהוא יהיה כנה (אני תמיד מעדיפה אמת בפרצוף מאשר שקף יפה)
השניה זה שהוא יאהב אותי כמו שאני.
וואי אם יבוא יום ויהיה מישהו שיסתכל עלי במבט אוהב כמו הכלב שלי אני פשוט אנמס במקום >.<
ספציפית בשבילי כל הבנים בערך נראים בסדר. יש בסדר פלוס, בסדר פלוס פלוס, רק בסדר וגם בסדר מינוס. אבל אף פעם לא קרה לי שאני ראיתי מישהו ואשכרה חשבתי שהוא נראה חתיך (אפילו כשחברות שלי הראו לי כמה שחקנים וזמנים שלדעתי נראים בסדר פלוס פלוס אבל הן אמרו שהם חתיכים...). בכל מקרה, רק אחרי שאני מכירה את האישיות של הבנאדם אני בדרכ מפתחת קראש עליו.
האישיות ה"מושלמת" בעיני-
קודם כל כנה (מבחינתי ערך עליון)
אוהב טיולים אתגריים
אוהב סרטי אימה
אוהב להיות בבית
אוהב לאכול (בשביל שנאכל ביחד~)
נאמן
מצחיק
שיסמוך עלי
אוהב כלבים
ראש גדול
כשצריך להיות רציני הוא יהיה רציני
ו... זהו?
כן זהו.
בגדול בשביל בחור יש לי 2 דרישות שעליהן אני לא מוכנה לוותר-
הראשונה זה שהוא יהיה כנה (אני תמיד מעדיפה אמת בפרצוף מאשר שקף יפה)
השניה זה שהוא יאהב אותי כמו שאני.
וואי אם יבוא יום ויהיה מישהו שיסתכל עלי במבט אוהב כמו הכלב שלי אני פשוט אנמס במקום >.<
אנונימית
באותו הנושא: