8 תשובות
זה אותו השיר חח רק שבפסטיגל לקחו את המנגינה וכתבו מילים אחרות
הפסטיגל מעתיקים להיטי ענק מחול בשביל שירי נושא:
איי פסטיגל - mr saxobeat
ספיי פסטיגל - livin la vida loca
x פסטיגל - euphoria
משחקי הפסטיגל - when the rain begins to fall
היי סקול פסטיגל - hereos
וכן הלאה
איי פסטיגל - mr saxobeat
ספיי פסטיגל - livin la vida loca
x פסטיגל - euphoria
משחקי הפסטיגל - when the rain begins to fall
היי סקול פסטיגל - hereos
וכן הלאה
שואל השאלה:
יש גם את המנגינה של פסטיגל 2005 מהשיר i need my hero
יש גם את המנגינה של פסטיגל 2005 מהשיר i need my hero
אנונימית
זה לא i need a hero, זה hereos של מאנס זמרלו מהאירוויזיון...
מה ש שפירית שרה זה השיר המקורי
בפסטיגל הם פשוט שינו לו את המילים
בפסטיגל הם פשוט שינו לו את המילים
כן
שואל השאלה:
סליחה בחצי הגמר **
סליחה בחצי הגמר **
אנונימית
שואל השאלה:
אהה הבנתי
אהה הבנתי
אנונימית
באותו הנושא: