3 תשובות
יש תוכנות ייעודיות לזה. אני משתמשת באדובי. את בונה להם שלד ומעל זה את מעצבת ומשרטטת את הדמות.
יש הרבה תוכנות במחשב והרבה מדריכים באינטרנט.