29 תשובות
את לא אשמה בכלום, מגיע לך לאכול, מגיע לך להיות שמחה ומאושרת עם הגוף שלך ולאהוב את עצמך.
תתחילי מלמחוק טיקטוק כי זה ממש ממש משפיע עלייך לרעה. ודבר שני, להגיד לעצמך כל הזמן שאת the baddest bitch כי אחותי את לא צריכה להיות רזונת בשביל להיות יפה. ירכיים מלאות זה יפה, ציצי גדול זה יפה, קצת בטן זה מהמם, סימני מתיחה זה פאקינג מדהים.
תגידי לעצמך שאת הכי יפה שיש והמוח שלך פשוט יקבל את זה בסוף.
תתחילי מלמחוק טיקטוק כי זה ממש ממש משפיע עלייך לרעה. ודבר שני, להגיד לעצמך כל הזמן שאת the baddest bitch כי אחותי את לא צריכה להיות רזונת בשביל להיות יפה. ירכיים מלאות זה יפה, ציצי גדול זה יפה, קצת בטן זה מהמם, סימני מתיחה זה פאקינג מדהים.
תגידי לעצמך שאת הכי יפה שיש והמוח שלך פשוט יקבל את זה בסוף.
שואל השאלה:
אני לא.. אני מכוערת ומגעילה ומלאה.
אני לא.. אני מכוערת ומגעילה ומלאה.
אנונימית
את יכולה לשלב גם אוכל לא בריא מידי פעם
מותר לפעמים.
מותר לפעמים.
שואל השאלה:
המוח שלי לא מקבל את זה כבר שנה, לצערי):
המוח שלי לא מקבל את זה כבר שנה, לצערי):
אנונימית
ואת לא מכוערת ולא מגעילה.
תאהבי את עצמך, את יפה.
תאהבי את עצמך, את יפה.
שואל השאלה:
אסור לי, אסור לי, אסור לי, אסור לי, אסור לי, אסור לי, אסור לי, אסור לי לאכול אוכל לא בריא.
אסור לי, אסור לי, אסור לי, אסור לי, אסור לי, אסור לי, אסור לי, אסור לי לאכול אוכל לא בריא.
אנונימית
שואל השאלה:
איך אפשר לאהוב את עצמי אחרי שנה שאני שונאת את עצמי?
איך אפשר לאהוב את עצמי אחרי שנה שאני שונאת את עצמי?
אנונימית
למה אסור?
תפני אל תזונאית היא תבנה לך תפריט טוב.
ותקשיבי, מותר לשלב בדיאטה שוקולד פה ושוקולד שם.
יש גם הרבה שוקולדים דיאטטיים טעימים.
תפני אל תזונאית היא תבנה לך תפריט טוב.
ותקשיבי, מותר לשלב בדיאטה שוקולד פה ושוקולד שם.
יש גם הרבה שוקולדים דיאטטיים טעימים.
שואל השאלה:
אני גם מרגישה שהבנות הרזות והיפות האלה יכולות לאכול כל מה שבא להן כמה שהן רוצות ולי פשוט אסור כי אני משמינה מכל דבר בקלות
אני גם מרגישה שהבנות הרזות והיפות האלה יכולות לאכול כל מה שבא להן כמה שהן רוצות ולי פשוט אסור כי אני משמינה מכל דבר בקלות
אנונימית
שואל השאלה:
גם ככה אסור לי שוקולד כי אני רגישה לחלב
גם ככה אסור לי שוקולד כי אני רגישה לחלב
אנונימית
אני מבינה...
רוצה לדבר בפרטי?
רוצה לדבר בפרטי?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
תשלחי הודעה :)
שואל השאלה:
שלחתי
שלחתי
אנונימית
הי
את לא אשמה
את לא אשמה בכלום, החברה שלנו אשמה שסיפרו לך שקרים כאלו ושיש רק דרך אחת להיות יפה
אני לא יודעת אם את יודעת או לא(כי הרבה פעמים המוח ישקר לך במצבים כאלה) אבל זה נשמע שיש לך בעיית אכילה/יכול להתפתח לזה
ואני בטוחה שאת כבר יודעת מה זה עושה לגוף ולנפש ואני גם בטוחה שאת יודעת שיש דרכים הרבה יותר בריאות להרזות שלא מתישות את הגוף שלך
דרכים שלא יפגעו בך
אז בבקשה תעשי את הצעד הראשון, אם זה לספר להורים ליועצת או לכתוב הודעה לארגונים באינטרנט שעוזרים עם זה דרך התכתבות
את לא אשמה
את לא אשמה בכלום, החברה שלנו אשמה שסיפרו לך שקרים כאלו ושיש רק דרך אחת להיות יפה
אני לא יודעת אם את יודעת או לא(כי הרבה פעמים המוח ישקר לך במצבים כאלה) אבל זה נשמע שיש לך בעיית אכילה/יכול להתפתח לזה
ואני בטוחה שאת כבר יודעת מה זה עושה לגוף ולנפש ואני גם בטוחה שאת יודעת שיש דרכים הרבה יותר בריאות להרזות שלא מתישות את הגוף שלך
דרכים שלא יפגעו בך
אז בבקשה תעשי את הצעד הראשון, אם זה לספר להורים ליועצת או לכתוב הודעה לארגונים באינטרנט שעוזרים עם זה דרך התכתבות
שואל השאלה:
ההורים שלי כבר שנה יודעים על זה, ואני לא מתכוונת להגיע להפרעות אכילה.
קראתי מספיק מחקרים וראיתי מספיק סרטונים שמדברים על זה ועל כמה שזה מסוכן ולא בריא
ההורים שלי כבר שנה יודעים על זה, ואני לא מתכוונת להגיע להפרעות אכילה.
קראתי מספיק מחקרים וראיתי מספיק סרטונים שמדברים על זה ועל כמה שזה מסוכן ולא בריא
אנונימית
אני יודעת שזה נשמע מטומטם אבל באמת העצה הכי טובה לביטחון עצמי זה להעמיד פנים
הרי תחשבי שבמשך שנה את אמרת לעצמך שאת לא יפה אז ברור שבסופו של דבר תאמיני לזה
והדרך לעקוף את זה היא לעשות ההפך, תתחילי להגיד לעצמך כל יום שאת יפה שאין את פשוט מושלמת ותתחילי להגיד שמגיע לך לאכול וגם אם זה מרגיש שאת משקרת בכוח בהתחלה
תמשיכי ותתמידי(מה יש לך להפסיד?)
עד שהשקר ירגיש טיפה פחות מאולץ
הרי תחשבי שבמשך שנה את אמרת לעצמך שאת לא יפה אז ברור שבסופו של דבר תאמיני לזה
והדרך לעקוף את זה היא לעשות ההפך, תתחילי להגיד לעצמך כל יום שאת יפה שאין את פשוט מושלמת ותתחילי להגיד שמגיע לך לאכול וגם אם זה מרגיש שאת משקרת בכוח בהתחלה
תמשיכי ותתמידי(מה יש לך להפסיד?)
עד שהשקר ירגיש טיפה פחות מאולץ
חשבת על להיות/היית בטיפול פסיכולוגי?
שואל השאלה:
אני אצל פסיכולוגית כבר כמה חודשים
אני אצל פסיכולוגית כבר כמה חודשים
אנונימית
ואת מרגישה שזה עוזר לך?
שואל השאלה:
קצת, אבל לא בכל כך הרבה כרגע, יש לי עוד תהליך ארוך
קצת, אבל לא בכל כך הרבה כרגע, יש לי עוד תהליך ארוך
אנונימית
כן
גם צעדים קטנים זה טוב
לפחות זה אומר שאת בדרך לשיפור
גם צעדים קטנים זה טוב
לפחות זה אומר שאת בדרך לשיפור
אין דבר שאני יותר מזדהה איתו מהתחושת קנאה והחוסר הוגנות שיש בנות שאוכלות הכול ונשארות מקל
אנונימית
שואל השאלה:
נכון.
זה פשוט לא פייר.
הכל עניין של גנים.
לא קיבלתי גנים כאלו שמאפשרים לי לאכול כל מה שבא לי.
נכון.
זה פשוט לא פייר.
הכל עניין של גנים.
לא קיבלתי גנים כאלו שמאפשרים לי לאכול כל מה שבא לי.
אנונימית
כן זה כל כך מעצבן ולא הוגן, גם אף אחד לא מבין את ההרגשה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
נכון, פשוט אף אחד אבל אף אחד לא מצליח להבין אותך בנוגע להרגשה הזאת
נכון, פשוט אף אחד אבל אף אחד לא מצליח להבין אותך בנוגע להרגשה הזאת
אנונימית
אני לא יודעת עם זה הכי קשור אבל
קחי את הגוף שלך כדרך להגיע לעולם הזה, רק עם יש לך את הגוף הזה את יכולה לדבר להרגיש ולעשות בערך כל דבר. הוא יפה כמו שהוא ואל תשווי אותו לאף גוף אחר כי לעולם את לא תראי כמו הגוף אחר, את את וזה טוב. את ייחודית כמו שאת. תטפלי בגוף שלך. אם יש משהו שאת לא אוהבת תשני אותו רק בשבילך לא בשביל החברה.
תחשבי כמה אנשים חושבים שאת יפה ורוצים להראות כמוך.
תטפלי בגוף שלך.
קחי את הגוף שלך כדרך להגיע לעולם הזה, רק עם יש לך את הגוף הזה את יכולה לדבר להרגיש ולעשות בערך כל דבר. הוא יפה כמו שהוא ואל תשווי אותו לאף גוף אחר כי לעולם את לא תראי כמו הגוף אחר, את את וזה טוב. את ייחודית כמו שאת. תטפלי בגוף שלך. אם יש משהו שאת לא אוהבת תשני אותו רק בשבילך לא בשביל החברה.
תחשבי כמה אנשים חושבים שאת יפה ורוצים להראות כמוך.
תטפלי בגוף שלך.
שואל השאלה:
אני מרגישה שכבר נמאס לי מאוכל בריא אבל גם אני אוסרת על עצמי לאכול אוכל לא בריא
אני מרגישה שכבר נמאס לי מאוכל בריא אבל גם אני אוסרת על עצמי לאכול אוכל לא בריא
אנונימית
לכל דבר יש פתרון
אל תרימי ידיים .
לגבי המשקל, את יכולה ללכת לתזונאית שתעזור לך ותבנה לך תפריט. וכל אחת צריכה להיות גאה בגוף שלה.
נגיד אני, יש לי טיפה בטן ואני לא מתביישת בזה
זו אני, מה אני אעשה עם זה?
לגבי החצקונים, זה מובן, גיל ההתבגרות וזה יעבור.
אם את ממש מתביישת בזה, את יכולה ללכת לקוסמטיקאית.
אל תרימי ידיים .
לגבי המשקל, את יכולה ללכת לתזונאית שתעזור לך ותבנה לך תפריט. וכל אחת צריכה להיות גאה בגוף שלה.
נגיד אני, יש לי טיפה בטן ואני לא מתביישת בזה
זו אני, מה אני אעשה עם זה?
לגבי החצקונים, זה מובן, גיל ההתבגרות וזה יעבור.
אם את ממש מתביישת בזה, את יכולה ללכת לקוסמטיקאית.
באותו הנושא: