10 תשובות
כן
כן.
כן
אני לא ככ יודעת... אם תשאלי אותם אם להביא כסף זה יכול להלחיץ אותם עוד יותר כי הם יבינו שגם את מבינה שיש בעיות כלכליות
לגמרי
אין דבר רע בלעזור קצת כשיש
אין דבר רע בלעזור קצת כשיש
אנונימית
כן, זה דבר חשוב בבית ואם יש לך מספיק אז תעזרי ותשמחי את ההורים שלך
אבל את יכולה לשים להם בארנק כשהם לא שמים לב או דברים דומים לזה
שואל השאלה:
הם יודעים נראה לי כבר ממזמן.. וחוץ מזה אני בת 16 אז הם לא יכולים להסתיר שום דבר ממני גם ככה.
הם יודעים נראה לי כבר ממזמן.. וחוץ מזה אני בת 16 אז הם לא יכולים להסתיר שום דבר ממני גם ככה.
אנונימית
אז ברור שכן. אתם משפחה וכולכם ביחד
באותו הנושא: