8 תשובות
שואל השאלה:
לא - הוא לא מזעזע או לא - לא רק את חושבת
אנונימית
הוא תמיד היה:)
אנונימית
שואל השאלה:
חחחחחח דווקא ממש אהבתי אותו פעם ואת השירים שלו...
יש לו מלא שירים קליטים ושירים שממש אפשר להרגיש את הכאב. פשוט הפעם לא התחברתי.
אנונימית
לא יודעת נראלי שיש שירים שהם כן טובים ויש כאלה שפחות
גם בכללי לדעתי הסגנון שירה שלו השתנה
למה כולם חושבים שרק שירים עצובים הם בסדר ושירים שמחים לא תני לא ליהיות מאוהב מה לך רע? למה את רוצה שישבר לו הלב בשביל שלך יהיה שירים טובים
שואל השאלה:
הוא אמר בעצמו שהוא רוצה שישבר לו הלב בשביל מוזיקה...
אנונימית
השירים שלו פעם היו מדהימים, האלבום החדש מזעזע ולא קליט. הוויב אותו וויב לכל השירים והשירים חוזרים על עצמם בטירוף, אומרת את זה בתור מנדס ארמי.