התחברות
הרשמה
החבילה שלי נעצרה במכס והם רוצים שאשלם מעמ
חישבתי עכשיו ואני אמורה לשלם 53 בערך והם דורשים 80 שח, הבנתי שהם כל הזמן מנסים לעקוץ ובכוונה מעלים אוטומטית את הסכום בשביל ליפול על פרייארים שלא ישימו לב וישלמו כל סכום שישימו להם, אם אני אתקשר הם יסדרו את המחיר נכון?
5 בדצמבר 2020, 10:41
מכס
קניות ברשת
חבילות
יבוא
הזמנות
5 תשובות
כן תנסי אל תתני להם לעבוד עליך
בסטר בקסטר
כן
Z
Zhou Fan
כן
ת
תָּמִיד_צוֹדֵק123
כן
I
I like yuh cut g
לא כי אסור להם לשקר ככה אם זה 53 יש סיבה.
E
Ekko
באותו הנושא:
קרה לכם פעם שחבילות נעצרו לכם במכס?
החבילה שלי נעצרה במכס ורוצים לקחת לי מלא כסף. יש דרך לא לשלם ועדיין לקבל את החבילה?
איך לדעת עם החבילה משיין נתקעה במכס?
על חבילה של 460 שקל בשיין אני אשלם מכס או מע"מ,?
הזמנתי מאסוס, אם החבילה עצרה במכס ואני לא אשלם, החבילה תחזור לאסוס , אסוס יחזירו לי את הכסף??
תעריפי מכס - כמה מכס אני אשלם לחבילה בשווי 300$?
איך לדעת אם החבילה שלי במכס ?
החבילה שלי משיין במכס, מתי היא אמורה לצאת משם ולבוא לדואר?
החבילה שלי משיין נתקעה במכס מה עושים במצב כזה?
איך אני יודעת אם נתקעה לי החבילה במכס?
הזמנתי חבילה בשווי 200 שקלים, כתוב לי שהחבילה עצרה במכס, מה צריך לעשות?