5 תשובות
קיבלתי 82 ואם אתה מרגיש שאתה יכול להגיע לציון טוב יותר תעשה עוד מועד גם ככה לוקחים את הציון הגבוה יותר מביניהם
שואל השאלה:
השאלה היא אם זה משנה בסופו של דבר
אנונימי
עובר זה מספיק בשביל לקבל תעודת בגרות
קיבלתי 88 סופי
וזה החלטה שלך, בגדול אם עברת אתה לא חייב לעשות מועד ב
אם אתה רוצה תעשה מועד ב' אתה מחליט אם זה מספיק בשבילך
אנונימית