5 תשובות
קיבלתי 82 ואם אתה מרגיש שאתה יכול להגיע לציון טוב יותר תעשה עוד מועד גם ככה לוקחים את הציון הגבוה יותר מביניהם
שואל השאלה:
השאלה היא אם זה משנה בסופו של דבר
השאלה היא אם זה משנה בסופו של דבר
אנונימי
עובר זה מספיק בשביל לקבל תעודת בגרות
קיבלתי 88 סופי
וזה החלטה שלך, בגדול אם עברת אתה לא חייב לעשות מועד ב
וזה החלטה שלך, בגדול אם עברת אתה לא חייב לעשות מועד ב
אם אתה רוצה תעשה מועד ב' אתה מחליט אם זה מספיק בשבילך
אנונימית
באותו הנושא: