7 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי לשנות בכתוביות אבל זה לא נתן
ניסיתי לשנות בכתוביות אבל זה לא נתן
אה, מוזר
שואל השאלה:
אם אני שמה תיאור קולי אז זה אומר לי (מוזיקה חלשה)
אם אני שמה תיאור קולי אז זה אומר לי (מוזיקה חלשה)
זה נקרא אנגלית (תיאור קולי)
תשנה לאנגלית (שפת מקור)
תשנה לאנגלית (שפת מקור)
שאת רואה את הסדרה יש כזה תפריט, בטח יש תיאור קולי..
עשית בהגדרות..
תכנסי לכתוביות זה צריך להיות שם
תכנסי לכתוביות זה צריך להיות שם
קרה לי אבל אין לי מושג איך מבטלים את זה