8 תשובות
לא אל תשאלי אם הוא מרגיש משהו
כי אתם מכירים רק שבועיים ואי אפשר באמת להרגיש
תשאלי אם הוא חושב על זה, אם הוא רוצה לנסות לראות איך זה מתפתח
ואם הוא בעניין
כי אתם מכירים רק שבועיים ואי אפשר באמת להרגיש
תשאלי אם הוא חושב על זה, אם הוא רוצה לנסות לראות איך זה מתפתח
ואם הוא בעניין
שואל השאלה:
איך לשאול
איך לשאול
אנונימית
תעשי איתו פייסטיים או בהודעות ותשאלו אותו כזה איך הה לך כשנפגשנו אתה חושב שזה יכול להתפתח למשהו? היית רוצה שזה יתפתח?
לא הייתי ממליצה ישר לשאול אם הוא רוצה להמשיך אבל תראי ותשאלי לאן הקשר יתפתח אולי תציעי להפגש שוב
כן בדיוק אץ יכולה גם להציע להיפגש
שואל השאלה:
את הדייט הראשון אני הצעתי
את הדייט הראשון אני הצעתי
אנונימית
אז תשאלי אותו אם הוא רוצה שהקשר יתפתח ..
אז מה
תשאלי כזה בא לך להיפגש שוב
אם את רואה שהוא מתחמק לא עונה לעניין אז כנראה שהוא לא רוצה ואז תשאלי אתה בעניין?
תשאלי כזה בא לך להיפגש שוב
אם את רואה שהוא מתחמק לא עונה לעניין אז כנראה שהוא לא רוצה ואז תשאלי אתה בעניין?