48 תשובות
מסכימה . אין מה לעשות עם זה אין שום שליטה על גיל .
בדרך כלל ילדים בגיל הזה פחות מפותחים...כמובן שיש כאלה שכן אבל אני מדברת בכלליות

אני מתערבת ש100% ממי שעשה לי מינוס הן ילדות בנות 13 שחושבות שהן בוגרות (וכמובן שמדברת על עצמי)
זה גיל עוד קטן, לא משנה כמה תרגישו בוגרים, גם 12 זה גיל נורא צעיר
אני לא יודעת חושבים שהן קטנות מדי בשביל להבין הם פרחות ואין להן מושג מהחיים שלהן
כי זה ליטרלי בגלל שהגילאים חושבים ש
א. הם בוגרים
ב. מותר להם הכל
ג. הם לא מביכים
ד. הם מבינים בהכל והם עברו הכל

זה נטו כדי להגיד להם "וואלה שמעו, אתם לא בוגרים וכשתגדלו נתחיל לכבד אתכם" ברגע שהם לא יחשבו את כל הדברים שציינתי אוטומטית יתחילו פחות לרדת עליהם
אנונימית
כל הילדים בני 18 מתלהבים ומחליטים שזה לגיטימי לרדת על הגיל שלי
כי בגיל הזה מתחילים להאמין שאתה בוגר
ויש כאלה שעפים על עצמם אז הם מורידים
אנונימית
עלם משהו
אנונימית
גיל 12-13 זה באמת גיל מאד צעיר להיות בטיק טוק
כי חושבים שהם פחות מבינים, שחכו שהם היו ככה לפני כמה שנים
סתם בלי סיבה אנשים אוהבים להציק


גם פה יש די קטע כזה להכנס בילדים בני 12 13
אני לא מצדיק את הירידות על הגילאים האלה, גיל 12-13 נורא קטן ביחס לאנשים בוגרים באזרחות, מבחינתי אפילו בני 18 נחשבים ילדים קטנים הרי רק מלפני ארבע שנים הייתה בן 14... רק מגיל 20-21 אתה מרגיש גדול והבגרות שלך משתנה לטובה
בלי להעליב בגיל הזה לא מבינים כלום מהחיים
כי אנשים זבל מה אני אגיד לך?
מסכים,זה תלוי אם אתה בוגר או לא ולא לפי גיל
אנונימי
בלי סיסה , הלב הקשה שלי אפילו מצליח להיגעל כאילו זאת בעיה שלי שנולדתי ב 2008 או שלא ראיתי את כל הסדרות שכולם ראו , להשלים עם זה מתוקים שלי זה לא קשה , לע ספציפיות אבל כן קשה עם בנות בגילי אבל זאת לא סיבה!!!
Snt
לא יודע
כי אין שום סיבה שילדה בת 12 תסתובב עם טלפון של מנכלים (אייפון 11 פרו לדוגמא)
אני אגיד לכם את האמת אני 13 וכן אני מודה שהגיל הזה מביך אבל אני גם לא תופסת מעצמי או משהו כזה אני באמת בוגרת והתבגרתי ואני לא מהילדים האלה שהם חושבים שמותר להם הכול ושהם לא מביכים ושהם יכולים לעשות מה שבא להם וכולי וכולי. אבל באמת שאני ספציפית מאוד בוגרת אני לא כמו שאר הילדים ואני באמת רצינית תעשו לי דיס לייק או מה שבא לכם אני אומרת את האמת עליי לגבי שאר הילדים הם באמת ילדותים הכיתה שלי נוראית הם נורא ילדותיים ורבים על כל דבר קטן ואני לא מאלה אני נורא וותרנית ולוקחים אותי כמובן מאליו אבל אני לא מאלה שהם ככה אני רואה את הכיתה שלי כמבט מהצד ואני לא כזו בכלל.
ובקיצור לוקחים את הגיל בזה כאחד שיודע הכול ושהוא תופס מעצמו וחושב שמותר לו הכול ובאמת תבינו שלא תתחילו להתבגר ולתפוס את עצמכם בידיים אתם מביכים את עצמכם תרגעו,
וזהו בעצם.
אנונימית
הם מתלהבים מהגיל שלהם.. בתור ילד בן שש עשרה אני יכול להגיד שהילדים שהיום בני 12 לא כמו הילדים של פעם. לילדים של היום יש יותר מודעות עצמית קודם כל חכמים בלימודים אני לא כל כך יודע אבל הם לא טיפשים
אנונימי
צוציקים
אנונימית
אני בת 14 ועברתי יותר בחיים מאשר רוב האנשים שאני מכירה
פשוט יש אנשים בני 12-14 שחושבים שהם משהו מיוחד ובוגרים וחושבים שמגיע להם הכל זה לא הולך ככה, הם מורידים מהערך של אחרים בגיל הזה

על מה המינוסים לעזאזל
צודקת
האמת אני בת 14 ואני מרשה לפרגן לעצמי ולהגיד שהחשיבה שלי יותר בוגרת מחלק מהבנות שהן 16-17
אני די מסכימה..
אוקיי ומה הבעיה להרגיש שאתה בוגר זאת בעיה שלהם
אני לא יורדת על בני 12 ולא 13 גם כי אני יודעת שבגיל הזה הייתי מאוד חכמה ובוגרת לגילי עד כמה שאפשר ואני יודעת שעברתי המון דברים בתקופות האלה
הילדי שמנת שצוחקים על הגילאים האלו כנראה לא עברו שום טראומה בילדות שזה מזל שלהם אבל זה לא אומר שאם הם לא חוו כלום החיים של כולם קלים
אנונימית
כי הם מפגרים
בתור מישהי בת 16 אני מודיעה לכל אלה שכתבו שכולם עושים להם את זה כי הם חושבים שהם "בוגרים" לגילם אתם מודעים לזה שגילאי 20+ חושבים בדיוק אותו הדבר עליכם נכון? זה פשוט ממש מביך שילדים בגיל שלי חושבים שהצעירים יותר הם מביכים בזמן שהבוגרים יותר חושבים בדיוק אותו הדבר עלינו
אנונימית
אני בת 14 ואין לי בעיה עם ילדים שקטנים ממני כל עוד הם לא פרחות וערסים שחיים בסרט קשה וכולל גם למי שגדול ממני. לא אכפת לי מאנשים שחושבים שאני קטינה בגלל שאני יודעת שאני תמיד אהיה קטנה ביחס למישהו אחר ותמיד יהיה להם את הדבר הזה נגדי וכמו שהם צוחקים עליי שאני קטנה אז יש שם מישהו שצוחק עליהם שהם קטנים.
בתור בת 12 אני חייבת לומר ש90% מהכיתה שלי מתנהגים בצורה מטומטמת וככה גם לצערי רוב הילדים בגילאים האלה כאלה וזה עצוב שבגללם אף אחד לא לוקח אנשים כמוני ברצינות כי "מה את מבינה את בת 12 תחזרי למיקמק ולנועה קילה"
אנונימית
אנונימית, זה לא שאת עכשיו איזה בוגרת או משהו וכזה זה
גוני ווקר^
כן אבל אני מודעת לטמטום שלי
עריכה: רגע על איזה אנונימית דיברת? אני האנונימית שכתבה מעליך
אנונימית
כע לול שלא ישכחו שגם הם היו בגיל הזה
כי אלה שמתלהבים וצוחקים על ילדים בגילאים האלה פשוט נזכרים במה שהם היו ומתארים את מה שהם היו. ככה זה, אבל באמת שאין מה להתייחס זה טבעי לעשות את זה . נגיד תסתכלו על ילדים בני 9 עושים את אותם הדברים שאתם הייתם עושים כשהייתם בגיל הזה, זה כן גורם לך להתנשא מעליהם אבל אין על מה. אז פשוט להתעלם.
אף אחד פה לא נולד בן 18 נכון?
796
כן, וכל התגובות כאן הן בסך הכל של נערים בני 14.

התגובות הבאמת לא מכבדות כלפי הגילאים האלו- לא לגיטימיות בשום וריאציה. זה כמובן לא בסדר ולא לגיטימי לתת יחס מזלזל ופוגעני כלפי כל קבוצת גיל באשר היא.
אבל סטטיסטית, לכמעט כל בני ה13 אין את הבגרות שיש לאנשים בני עשרים פלוס.
אתם יכולים להתווכח עם זה כמה שתרצו, אבל למען האמת, זה בכלל לא נושא שנתון לוויכוח.

זה דבר ביולוגי, אם תרצו בכך או לא. לילדים בני 13 אין את הבגרות של בוגרים בני 20.
המוח עוד מתפתח, חלקים שונים מופעלים בו, זה עניין ביולוגי, אבולוציוני ופיזיולוגי.
ועוד מספר שנים, כשתהיו עם קידומת שונה במספר, אתם גם תסכימו עם זה.

אני לא אומרת שבני 13 לא יכולים להיות חכמים, אינטיליגנטציה ב75% ממנה היא דבר מולד. אבל בן 13 לא יהיה חכם כמו שיהיה חכם כשיהיה בן 20. וזה כך באופן עובדתי, אתם יכולים להסכים עם זה או לא, המציאות עדיין תישאר כפי שהיא וזה לא ישנה אותה.
גם כשאני הייתי בן 12-13 חשבתי שאני מלך אבל עכשיו שאני בן 15 אני לא יודע למה הייתי כזה דפוק
אנונימי
אני בן 12,תנו לי מינוס כבר מעכשיו אם בא לכם.אז קודם כל אני לא תופס מעצמי איזה דמות חכמה אבל גם לא דמות טיפשה,אני לא רואה את כל האינדה גיים האלה בישראל ואני כבר צופה באנשים היותר טובים של חול.יש לי חברים שעדיין בפורטנייט אבל זה בגלל שהם איכשהו נהנים ולא בגלל הקהילה המביכה בארץ.אבל אני כן יכול להסכים שיש ילדים מפגרים בגילאים האלו שעדיין צופים בקהל הגרוע בארץ.
בגלל שאנחנו היינו בגיל הזה זאת בדיוק הסיבה אנחנו זוכרים איך אנחנו היינו בגיל הזה ובדיעבד היינו נורא מביכים ומתנהגים כמו טיפשים.
וכל הבני 12 חושבים שהם בוגרים למרות שהם לא, רובם לא יודעים כלום על החיים.
גם באתר הזה לא חסר בני 12 שמשנים את הגיל שלהם וזה ברור ורוב הילדים שהם בני 15 ומעלה יעדיפו שלא לדבר עם בני 12 ומטה כי אין להם את אותם נושאי שיחה ואין להם את אותה צורת חשיבה
אנונימי
חושבים שלא מבינים כלום, מתנשאים כאילו שהם אפעם לא היו בגיל 12-14, כאלה שבני 15 מתנשאים על 14 כי הם יותר גדולים בשנה
מסכימה
אני בן 17 והיה לי חצקון רק פעם אחת בחיים חחח
כן
יש ילדים בני12 13 14 יותר חכמים ומבינים מ17
ויש ילדים בגילאים האלה שעברו יותר מכאלה בני 15+
No?
כי כולנו היינו בגיל הזה וזה פשוט גילאי קרינג' אחד גדול, מגיל 12 עד 18 בערך כל שנה הסתכלתי אחורה על הדרך בה דיברתי והתנהגתי וקיבלתי מהזה קרינג' מעצמי, הכי גרוע זה שחשבתי שאני בוגרת ומבינה בזוגיות וכל השיט הזה בגיל 15, אוי זה נוראי חח. אני פה 8 שנים מגיל 14 ואני לפעמים חוזרת לשאלות ששאלתי פה זה נוראי, באמת. ככה שבאמת קשה לי לקחת ברצינות ילדים בגיל הזה סליחה מצטערת
אין סיבה סתם אנשים אןהבים להיות יצורים ואני בכללי לא אוהב טיקטוק וכל מה שקשור לזה
אני בת 12, אני מתנהגת בוגר יחסית אתם יודעים בלי נועה קילה, בן זיני וכאלה אבל ההבדל הוא שאני יודעת שאני לא מבינה כמו בני 15 פלוס ואני מודעת לדברים טיפשיים שילדים מהכיתה שלי עושים אני לא אומרת שאני עכשיו איינשטיין או משהו אני פשוט אומרת שכל ילד בן 12-14 יגיד לך שהוא מבין יותר מכולם אבל לרוב זה פשוט לא נכון
אנונימית
ככה זה אנשים כל אחד חושב שהוא יותר טוב ממה שאפילו קצת צעיר ממנו
גיל לא מראה על חוכמת חיים
זה פשוט דבר מפגר לומר
זה פשוט מזעזע שבגלל גיל יש כל-כך הרבה שיפוטיות בעולם
בואנה מה זה השטויות האלה זה לא כל אחד חושב זה הרי ידוע שעם הגיל יש לך יותר תובנות ונסיון חיים אז סתמו תפה כל אותם ילדים קטנים שגם אחרי שאנחנו מסבירים לכם למה אתם עדיין לא מקשיבים ואתם חושבים שאתם עדיין מבינים יותר מכולם ושאתם ברמת משכל של בני 30
אנונימי