38 תשובות
שיעשו מה שטוב להן
זה לא באמת פוגע באף אחד חוץ מבהן
אני אישית לא מבינה את זה אבל לא כזה מפריע לי מי שעושה את זה
אנונימית
מביך ודוחה
אמנדה אהובתי
בנות כאלה ממש לא טובות כי כאילן מה הקטע תהיי מי שאת ואת זה הוא הכי הרבה יאהב
הן מעצבנות אותי
איכס סתם מסכנות
איכס... הנה משפט בשבילכן בנות: תשנאו אותי בגלל מי שאני, אל תאהבו אותי בגלל מי שאינני.
עלובות
זה פוגע רק בהן
שיהלכו לשחק מיקמק לעשות פוזות ליד קטינים בני 11 במקום להביך את עצמם במציאות
שמעי זה החיים שלהן שיעשו מה שבראש שלהן אני אישית לא הייתי עושה דבר כזה אבל בסדר
אלו החיים שלהן.
לדעתי זה מביך.
זהו.
מה הכוונה במשחקות את עצמן?
לא הבנתי מה הכוונה
זה בסדר זה נובע מחוסר ביטחון וזה יכול לקרות לכולם אנחנו בני אדם
שכל אחת תעשה מה שבא לה.
אני לא אשפוט אותן

מגעיל, אבל לא שופט.
אבלות
מרחמת עליהן בתכלס.. הן לא בטוחות במי שהן אז הן מזייפות את עצמן. :(
מביךך
דוחה ועוד כאלה שיורדות על אחרות ליד בנים זה פשוט מביך
מי שכזו בבקשה תקומי ותזרקי את עצמך לפח זה דוחה
בתור חברה לכמה כאלה, בדרך כלל חוסר ביטחון מסוים לא להיראות טוב ליד בנים.
דוחות, מביכות, קרינגיות רצח, וטיפשות
זה בסך הכל מאוד הגיוני.. אם זה המין שהן נמשכות אליו זה הגיוני שהן יהיו ביישניות יותר וינסו להרשים.. למה דוחה?
כל אחת תשחק את עצמה טיפה ליד בנים. אם ליד חברות את תפליצי ותנחרי כשאת צוחקת אז 99 אחוז מהבנות כנראה לא יעשו ככה ליד בנים או אם את אוהבת לגרד בתחת וזה ליד בנות יש איזשהו דפוס של התנהגות שונה ליד בנים, הורים וכל סוג של אנשים כי יש לכל סוג כזה אינטרקציה שונה זה כמו שאני לא ארשה לעצמי לדבר לא מכבד להורעם שלי כשאני עושה ככה צחוקים עם החברים. אז לא צריך להיות צבועה.. כולם עושים את זה באיזשהו אופן
אנונימית
מה זאת אומרת משחקות את עצמן ? משחקות את עצמן מה ? זה מאוד תלוי
אנונימית
שהן לא בטוחות בעצמן מספיק
מבינה את הביישנות בהתחלה , גם לי יש את זה אבל אם זה כל הזמן גם תקופה ארוכה של כבר לשחק את עצמך זה מעצבן וטיפשי
שהן חסרות ביטחון ולא בטוחות בעצמן אז הן מתנהגות שונה ליד הקראש.
תקשיבו אתם ממש מגזימים, לא כולן יורדות על חברות שלהן ליד הקראש.
יש כאלה שדווקא משחקות את עצמן יותר נחמדות ממה שהן, לא נראלי שמישהי רוצה שהקראש שלה יראה שהיא יורדת על חברה שלה.

אני פעם גם הייתי כזאת כשהייתי חסרת ביטחון (אבל לא ירדתי על חברות או אנשים!!) ואני יודעת שאני כבר לא ככה כי כשדיברתי עם הקראש דיברתי ממש רגיל כאילו אנחנו חברים טובים...
אני לא אוהבת את זה כל כך, אני חושבת שכולם צריכים להתנהג כמו ולהיות מי שהם וזה הכי חשוב.
במיך להם מאוד ועז אם קטרה משהו בין הם ואז הם מגלים איך הם באמת מיתנהגות אז אוץץ וזה קרה לחברה שלי
אנונימית
מביך
מה אכפת לכם
שיפסיקו
אני לא חושבת שיש סיבה לקרוא להן "מסכנות" הן עושות את את זה כדי להיות מישהי אחרת כי הן רוצות לעשות רושם שזה לא דבר רע וזה לא אשמתן הן לא ניראה לי שמות לב בכלל הן פשוט רוצות שיאהבו אותן כי הן לא מרגישות "שלמות" עם עצמן זה הכל ושיעשו מה שבא להן אלה החיים שלהן הן מחליטות איך לדבר כמה לדבר מתי לדבר ובאיזו צורה לדבר נכון זה קצת מביך נכון בא לך להעיר להן על זה אבל מה אכפת לכם שיעשו
אנונימית
נא שיעשו מה שבא להן לא ממש אכפת לי