5 תשובות
כן
לא בטוח שייענו לך בחיוב אבל כן אפשר לבקש
לא בטוח שייענו לך בחיוב אבל כן אפשר לבקש
לא ידעתי שיש מחלה כזאת אבל אני מניחה שאם יש יאפשרו לך.. תבדקי את זה
תנסי, מקסימום. תצליחי
תנסי, מקסימום. תצליחי
את יכולה לנסות כן בהצלחה:)
בחילה בנסיעות? נראה לי שבכל אופן פונים לרופא היחידה, וצריך להבהיר שזה לא משהו חד פעמי אלא קבוע (כי הפטורים נחלקים לקבועים וזמניים)
אנונימית
תנסי מה יכול להיות?
אבל יש סיכוי שיגידו לך לסגור שבוע בבסיס..
אהל תנסי עדיין להתעקש על זה כי גם לנסוע בסוף שבוע ותחילת שבוע כשזה חתיכת נסיעה עבורך, זה קשוח.
אבל יש סיכוי שיגידו לך לסגור שבוע בבסיס..
אהל תנסי עדיין להתעקש על זה כי גם לנסוע בסוף שבוע ותחילת שבוע כשזה חתיכת נסיעה עבורך, זה קשוח.
באותו הנושא: