6 תשובות
יש לך את האפל פן?
שואל השאלה:
לא
אנונימית
אז הגיוני שלא תצליחי כי התוכנה בעיקרון מתאימה לאפל פנסים אבל אני ישלח כמה קישורים לסרטונים שמסבירים איך לצייר בלי
הזה לא ממש יפה אבל זה מסביר איך מתיירים
שואל השאלה:
אין לי פרוקראט..
יש לי אייביס פאיינט
עם עט לדעתך יהיה לי יותר קל?
אנונימית
עם עט זה יותר קל ואייביס פיינט תוכנה ממש גרועה תשלמי פעם אחת לפרוקראט זה שווה את זה