8 תשובות
חצי שנה
עוד חודש - חודשיים יהיה אפשר בערך לקנות פלייסטיישן 5 פיזית

ואממ... אני חושב שעוד שנה בערך המחירים בישראל ירדו אבל כדאי לך לקנות עוד חצי שנה.
דזי המדוזה, כל חודש מגיע מלאי של 2,000? באמת? איפה החנות?
אנונימי
מצאתי גם בחנות קרובה בחולון אבל באתר זה עולה 5,000 , זה לא נורמלי...
אבל באתר שראיתי בקרוב יהיה במחירים המקוריים
^החנות שמכרה לך את הפלייסטיישן היא בחולון?
אנונימי
אוקיי תודה
אנונימי
אני לא אקנה.. אני אחכה למחיר המקורי .

אבל האמת שאחד מבני המשפחה שלי קונה לאחים שלי ולי פלייסטיישן 5 והם רוצים לקנות את הגרסה הדיגיטלית ב2,000 שקלים ולא ב2,500 שקלים כי זה 500 שקלים יותר, לעזאזל... לא בא לי דיגיטלית
מודה לך ;)

שבת שלום :)