11 תשובות
אני אוהב אותו בתור דמות כאילו
הוא נחמד, חברה לשי פעם ממש העריצה
מעדיף dc על מארוול
אני אוהבת אותו בדמות.. כאלו אני אוהבת מרוול
שואל השאלה:
מה?^^
איכס פיחס פויה נו הונ וה
אני אוהב את פיטר פרקר לא את ספיידרמן...חח...
אני :)
לברה שךי אוהבת